تورم می‌تواند برای حدود ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها فاجعه‌بار باشد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، از دسامبر، قیمت‌ها در همه کالاها و خدمات چیزی حدود ۷ درصد افزایش یافته است. تأثیر این افزایش ۷ درصدی به شدت به آمریکایی‌های آسیب‌پذیر، آسیب می‌زند.

یک نشانه گذاری ۷ درصدی می تواند افراد پردرآمد را نگران نکند. سایرین که حتی اندکی پس‌انداز و درآمد اختیاری دارند، می‌توانند اقداماتی مانند جایگزینی محصولات ارزان‌تر، رانندگی کمتر برای صرفه‌جویی در مصرف بنزین یا استفاده از پس‌انداز خود در صورت لزوم انجام دهند. این امتیاز برای آمریکایی‌هایی که از نظر مالی ایمن هستند، می‌تواند تأثیر تورم را به حداقل برساند. بسیاری ممکن است فکر کنند “اگر من آن را احساس نکنم یا بتوانم تصمیماتی برای کنترل آن انجام دهم، مشکلی نیست.” اما این یک مشکل بالقوه فاجعه آمیز برای ۴۰ درصد از آمریکایی ها است.

افراد کم درآمد در حال حاضر تمام یا بیشتر از درآمد خود را خرج می کنند

طبق داده‌های مربوط به مخارج مصرف‌کننده در سال ۲۰۲۰ از سوی اداره آمار و کار، خانوارهای پردرآمد ۶۵ درصد از درآمد پس از مالیات خود را خرج می‌کنند. این به آنها اجازه می‌دهد تا پس انداز و سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند، به غیر از سفر، چیزهای بیشتری را از لیست “خواسته”های خود بخرند و به امور خیریه بپردازند. اما زمانی که فردی تقریباً تمام یا بیشتر درآمد خود را صرف تهیه اقلام مورد نیاز خود می‌کند، یک افزایش قابل توجه در هزینه غذا، بنزین یا هر کالا یا دسته خدمات ضروری دیگری می تواند مضر باشد.

🔗 برای آگاهی از تازه‌ترین خبرها، به کانال فارسی پیام جوان در تلگرام بپیوندید

طبق گزارش BLS، خانوارهایی که کمترین درآمد را دارند، آنهایی که در ۲۰ درصد پایینی جامعه قرار دارند، حدود ۱۹۰ درصد از درآمد پس از مالیات خود را هر سال خرج می کنند. بر اساس داده‌ها، این گروه از کمک‌های عمومی، بازپرداخت مالیات بر درآمد و پول محرک همه‌گیر بیشتر دریافت می‌کنند. کسانی که حدود ۲۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار درآمد دارند و احتمالاً به عنوان افراد فقیر تعریف می شوند، ۱۱۰٪ از درآمد پس از مالیات خود را هر سال خرج می کنند. آنهایی که به طور متوسط ​​بین ۴۵۰۰۰ تا ۷۶۰۰۰ دلار درآمد دارند نیز حدود ۸۹ درصد درآمد خود را خرج می کنند.

  جایزه بزرگ پاوربال ساکرامنتو ممکن است بدون صاحب باقی بماند

اما مردم چگونه بیشتر از درآمدشان خرج می کنند؟ به خصوص زمانی که استفاده از پس انداز یک گزینه نیست، پاسخ این است: با گرفتن بدهی. انباشت بدهی می تواند اثرات درازمدت و ترکیبی داشته باشد، به خصوص زمانی که قادر به پرداخت سریع آن نباشید یا اصلاً آن را پرداخت نکنید. حتی کسانی که نزدیک به ۹۰ درصد از درآمد پس از مالیات خود را خرج می کنند، یک قبض غیرمنتظره پزشکی یا افزایش شدید قیمت بنزین می‌تواند برایشان دردسرساز باشد.

مقابله با بحران مالی

تورم، صورت‌حساب‌های غیرمنتظره یا کاهش درآمد – هر یک از این موارد می‌تواند خانواده‌ای با درآمد متوسط ​​یا کم را در موقعیتی نامطمئن قرار دهد. اگر به خوبی از اثرات تورم در امان هستید، از یک بانک مواد غذایی محلی یا سایر سازمان های خیریه محلی حمایت کنید اما اگر متوجه شدید که قادر به پرداخت قبوض و هزینه ها نیستید:

🔗 برای آگاهی از تازه‌ترین خبرها، به کانال فارسی پیام جوان در تلگرام بپیوندید

  • موارد ضروری را اولویت بندی کنید: هنگامی که بودجه شما در نقطه شکست است، غذا، مسکن و مراقبت های پزشکی باید در اولویت قرار گیرند. شما می توانید اعتبار خود را بازسازی کنید اما بازیابی سلامت جسمی و روانی دشوارتر است.
  • با طلبکاران خود تماس بگیرید: منتظر نباشید که با شما تماس بگیرند. خواه قبض آب و برق یا کارت اعتباری باشد که نمی توانید آن را بپردازید، ممکن است بتوانید به یک ترتیب پرداخت جدید دست یابید و یا حداقل از بدترین نتایج جلوگیری کنید.
  • از درخواست کمک نترسید: منابع دولتی، خصوصی و خیریه برای افرادی که در بحران مالی هستند در دسترس است. وب سایت ۲۱۱٫org، یکی از خدمات United Way، مکان خوبی برای شروع است. همچنین می توانید برای همین خدمات با شماره ۲۱۱ تماس بگیرید.
  • با پس انداز کوچک شروع کنید: هنگامی که از منطقه خطر خارج شدید، کنار گذاشتن حتی چند صد دلار به عنوان صندوق اضطراری می تواند به شما کمک کند از قبض‌های غیرمنتظره در امان باشید. مطمئن باشید هر پس‌انداز کوچکی می‌تواند کمک کننده باشد.
  CHP در حال بررسی سقوط مرگبار در I-280 جنوب در سن حوزه است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان