• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دیدار حساس رئال مادرید در یک چهارم نهایی کوپا دل ری

دیدار حساس رئال مادرید در یک چهارم نهایی کوپا دل ری

پیام جوان:‌ به گزارش ورزش سه، پنجشنبه گذشته رئال مادرید توانست با شکست ۱-۲ الچه راهی یک چهارم نهایی کوپا دل ری شود. رئال در حالی برنده شد که تا دقیقه ۱۱۰ یک گل عقب بود و به دلیل اخراج مارسلو ۱۰ نفره به کار ادامه می داد ولی دو گل از ایسکو و ادن هازارد ورق را برگرداند.

طبق قرعه، رئال در دور یک چهارم که بازهم تک حذفی خواهد بود، باید در سن مامس به مصاف بیلبائو برود. بیلبائویی که بارسا را در یک هشتم نهایی حذف کرد و فصل جاری سه بار برابر رئال مغلوب شده است. آخرین بار در فینال سوپرکاپ بود که رئال ۲-۰ برنده شد.

برای این بازی حساس رئال مادرید ۴ بازیکن برزیلی خود یعنی کاسیمیرو، وینیسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو را در اختیار ندارد و فده والورده نیز به اردوی تیم ملی اروگوئه برای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی خواهد رفت.

این به خودی خود یک معضل بزرگ برای کارلو آنچلوتی سرمربی رئال است و باعث خواهد شد در مورد انتخاب دروازه بان اصلی در آن بازی نیز دچار تردید شود.

در دو بازی قبلی برابر آلکویانو و الچه، آندری لونین گلر جوان اوکراینی درون دروازه قرار گرفت و نمایش خوبی هم ارائه داد ولی در بازی بسیار حساس برابر بیلبائو که رئال غایبان بزرگی دارد، شاید کارلتو تصمیم بگیرد از تیبو کورتوا گلر مطمئن و اول خود استفاده کند.

فصل ۱۴-۲۰۱۳ که رئال با آنچلوتی قهرمان کوپا شد، این ایکر کاسیاس بود که درون دروازه قرار داشت و دیه گو لوپز گلر اول رئال در لالیگا محسوب می شود.

  خیرونا، تنها تیمی که تاکنون در لالیگا برابر رئال مادرید کارلو آنچلوتی مقاومت کرده

یک سال بعد که رئال با آنچلوتی قبل از نیمه نهایی حذف شد، در یک بازی پاچِکو و در سه بازی نیز کیلور ناواس گلر تیم در کوپا دل ری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان