• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • الیویه ژیرو: نرفتن به یووه و ماندن در چلسی تصمیم درستی بود

الیویه ژیرو: نرفتن به یووه و ماندن در چلسی تصمیم درستی بود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، الیویه ژیروو در تابستان اخیر و پس از کش و قوس‌های فراوانی که وجود داشت نهایتاً از چلسی به میلان پیوست. با این حال ستاره فرانسوی می توانست چند ماه بعد از آن هم به فوتبال ایتالیا نقل مکان کند. آندره آ پیرلو می خواست او را در ژانویه ۲۰۲۰ برای یوونتوس به خدمت بگیرد، اما این بازیکن ۳۵ ساله از انتقال به تورین خودداری کرد و در چلسی باقی ماند.

ژیرو حالا در مصاحبه ای پیرامون عدم انتقال به یوونتوس صحبت کرده و می‌گوید: “من ترجیح دادم بمانم چرا که می‌خواستم شانس هایم را امتحان کنم. با توجه به طریقه پایان یافتن فصل فکر می کنم که این تصمیم درستی بود.”

ژیرو درباره دیدار یکشنبه شب میلان برابر یوونتوس نیز گفت: “آنها شروع خوبی نداشتند اما به این معنی نیست که قدرتمند نیستند. اعتراف می کنم فکر می‌کردم که آنها مدعی قهرمانی باشند. صرف نظر از خروج رونالدو، آنها تیم با استعدادی دارند. بازیساز تهاجمی آنها پائولو دیبالا یک بازیکن کلیدی و قهرمان است.

یوونتوس هنوز هم جزو بهترین باشگاه های ایتالیاست، آنها در شرایط خوبی هستند و ما باید به بهترین شکل با آنها روبرو شویم. آنها باتجربه هستند و دست کم گرفتن‌شان اشتباه است.”

شانس میلان برای رقابت با میلان به منظور قهرمانی: “ما باید بازی به بازی تمرکز خود را حفظ کنیم. من ارزش این تیم را می‌دانم و مطمئنم که تا آخر به اینتر نزدیک خواهیم بود و در رقابت‌ها حضور خواهیم داشت.”

  مذاکره لاپورتا با خورخه مسی؛ پیشنهاد بارسلونا رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان