• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پاسخ بارسلونا به تحرکات پشت پرده بایرن در مورد پدری و سرجینیو دست

پاسخ بارسلونا به تحرکات پشت پرده بایرن در مورد پدری و سرجینیو دست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تابستان گذشته و حتی در اوایل پاییز، اخبار زیادی در مورد تمایل بایرن به جذب دو بازیکن بارسا شنیده می شد. حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن شیفته بازی پدری گونزالس و سرجینیو دِست بود و تلاش داشت هر دو را جذب کند.

بایرنی ها با اطرافیان پدری در ارتباط بودند و قصد داشتند او را از تمدید با بارسا منصرف کنند و در مورد سرجینیو نیز امیدوار بودند او درخواست جدایی بدهد ولی در نهایت به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند. سرجینیو اعلام کرد که در بارسا می ماند و پدری هم ماه نوامبر قراردادش را تا ۲۰۲۶ تمدید کرد.

چند ماه بعد بارسلونا حالا در اندیشه تلافی است. طبق ادعای اسپورت ۱ آلمان، بارسلونا در ارتباط مداوم با نیکولاس زوله مدافع ملی پوش بایرن است. قرارداد زوله در انتهای فصل تمام می شود و او هنوز به پیشنهاد تمدید بایرن پاسخ نداده است و به نظر می رسد پیشنهاد بارسلونا مهمترین دلیل آن باشد.

همچنین طبق ادعای این منبع، بارسا به دنبال جذب دو بازیکن جوان آکادمی بایرن است. کنان ییلدیز(۱۶ساله) و گابریل ویدوویچ(۱۸ ساله) که قراردادشان به بایرن به اتمام خواهد رسید، مورد توجه باشگاه کاتالان قرار گرفته اند و بایرنی ها از این مساله مطلع شده اند.

بایرن به هیچ عنوان علاقه ندارد دو بازیکن آکادمی خود را در بارسلونا ببیند و همه تلاشش را خواهد کرد تا آنها را حفظ کند. بی شک انتقال سه بازیکن از بایرن به بارسا شوک بزرگی به باشگاه آلمانی خواهد بود و تنش ها با بارسا را افزایش خواهد داد.

  چراغ سبز دوباره برناردو سیلوا به بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان