• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مخالفت تیم پزشکی رئال با انجام جراحی مچ پای ادن هازارد

مخالفت تیم پزشکی رئال با انجام جراحی مچ پای ادن هازارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ادن هازارد روندی منفی را در رئال ادامه می دهد و هنوز نتوانسته سر راست کند. از سال ۲۰۱۹ که برای جذب او ۱۰۰ + ۳۰ میلیون یورو هزینه شد، هازارد تنها دو ماه خوب داشت و پس از مصدومیت شدید در بازی برابر پی اس جی دیگر نتوانست به روزهای خوب خود برگردد.

او دو سال اسف بار با زیدان داشت و این مسیر با کارلو آنچلوتی نیز ادامه داشته تا جایی که طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، او در فهرست فروش تابستانی باشگاه قرار دارد.

هازارد در هیچ‌کدام از دو بازی رئال در سوپرکاپ حضور نداشت و در جشن قهرمانی تیمش نیز چهره ای افسرده داشت. هازارد همراه با لوکا یوویچ تنها بازیکنانی هستند که هنوز هیچ واکنشی در صفحات اجتماعی خود به قهرمانی رئال در سوپرکاپ نشان نداده اند.

ساشا تاوولیری خبرنگار بلژیکی نشریه اکیپ شب گذشته در مصاحبه با ال چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح کرد. اینکه هازارد تصمیم گرفته همین زمستان مچ پایش را در اختیار جراحان قرار دهد تا بلکه یک بار برای همیشه مصدومیت مزمنش بهبود پیدا کند اما تیم پزشکی رئال با این تصمیم موافق نیست.

سران رئال نیز معتقدند هازارد می تواند در نیم فصل دوم رضایت کارلتو را جلب کند و با درخشش در شش ماه پیش رو بتواند قیمت خود را در بازار بالاتر ببرد. باشگاه مادریدی خوشبین است که ستاره بلژیکی را تابستان با رقمی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو به فروش برساند و بخشی از آن را برای جذب ارلینگ هالند هزینه کند. باید دید در نهایت هازارد حرف خود را به کرسی خواهد نشاند یا مسئولان رئال.

  کریم باقری دروازه‌بان تیم پرسپولیس شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان