• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آرسنال در انتظار دیه‌گو کاستا مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا

آرسنال در انتظار دیه‌گو کاستا مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دیه‌گو کاستا پس از تنها ۵ ماه حضور در تیم برزیلی با اتلتیکو مینیرو خداحافظی کرد و صحبت از انتقال رایگان احتمالی به آرسنال شده است.

کاستای برزیلی‌تبار تقریباً تمام دوران حرفه‌ای خود را در اروپا گذرانده بود، در آگوست ۲۰۲۱ به اتلتیکو مینیرو پیوست. او در بازی‌های دوستانه سال ۲۰۱۳ دو بار برای تیم ملی فوتبال برزیل بازی کرد قبل از اینکه مجوز تغییر ملیت و بازی برای اسپانیا را کسب کند.

کاستا در پست اینستاگرامی خود نوشت:« امروز رسماً اتلتیکو را ترک می کنم. می خواهم از همه هواداران به خاطر حمایت گرم و محبتی که از روز اول دریافت کردم تشکر کنم.:

میکل آرتتا پس از درگیری با پیر امریک اوبامیانگ به یک مهاجم نیاز دارد و به همین خاطر ممکن است مهاجم سابق چلسی راهی تیم رقیب شود. این انتقال می تواند یادآور انتقال ویلیان دیگر بازیکن چلسی باشد که به آرسنال پیوست.

دوران کوتاه او در شهر بلو هوریزونته موفقیت آمیز بود زیرا اتلتیکو در سال۲۰۲۱ دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی را کسب کرد. ین اولین قهرمانی باشگاه در نیم قرن گذشته بود. قرارداد کاستا تا پایان سال جاری اعتبار داشت و تا قبل از پیوستن به مینیرو، کاستا هرگز در سرزمین مادری خود فوتبال بازی نکرده بود او در سال ۲۰۰۶ و در ۱۷ سالگی به تیم پرتغالی براگا رفت.

کاستا ۱۹ بازی برای مینیور انجام داد، ۵ گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

  رسول خادم خطاب به رئیسی: به خاطر خودی‌ها هم که شده، چند روزی رئیس‌جمهور همه مردم ایران باش

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان