• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • شش فرد خوش شانس در کالیفرنیای شمالی، روی هم رفته مبلغ ۱۰.۷۵ میلیون دلار برنده شدند

شش فرد خوش شانس در کالیفرنیای شمالی، روی هم رفته مبلغ ۱۰.۷۵ میلیون دلار برنده شدند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، ۶ فرد خوش شانس در کالیفرنیای شمالی، روی هم رفته مبلغ ۱۰.۷۵ میلیون دلار برنده شدند.

چهار نفر از این برندگان از بی اریا هستند.

خوش شانس‌ترن برنده از Mendocino County بوده که برنده‌ی مبلغ ۶ میلیون دلار شده است

در سن حوزه، Jose Zayala Jr.، مبلغ ۱ میلیون دلار را از تیکت بخت آزمایی Red Hot 10’s، که از پمپ بنزین Chevron Extra Mile در ۱۰۰۲ N. First St خریداری کرده بود، برنده شد.

در پتالوما، Kevin Ghee، برنده‌ی ۱ میلیون دلار در یک تیکت بخت ازمایی Monopoly Scratchers که از Adobe Beverage & Deli در موقعیت McDowell Boulevard خریداری کرده بود، شد.

Ghee در رابطه با این برد گفت که وی با یک سکه‌ی یک پنی که از منشی خود گرفته بود،‌ تیکت بخت آزمایی خود را خراش داد. منشی او قبل از خراش دادن تیکت به او گفت که این پنی خوش شانسی توست.

در ناپا، Alexander Martinez، برنده ی خوش شانس یک میلیون دلاری از تیکت Plus the Money شد. وی این تیکت را از Lucky store در ۱۳۱۲ Trancas St خریداری کرده بود.

برنده‌ی بعد نیز از ناپا است. Florita Alvarez برنده‌ی جایزه‌ی ۷۵۰ هزار دلاری از تیکت Mystery Crossword Scratchers که از Browns Valley Chevron در First Street خریده بود، می‌باشد.

و اما برندگان خارج از بی اریا:

کریستا جوتن برنده‌ی جایزه‌ی ۱ میلیون دلاری Red Hot 10’s شد. وی تیکت خود را از Safeway supermarket در South State Street در Ukiah تهیه کرده بود.

خوش شانس ترین برنده در این میان، Balbir Kaur از Sutter County بود که برنده‌ی مبلغ ۶ میلیون دلار از تیکت Set For Life Scratchers که از L & R Gas & Food در موقعیت ۹۵۴۵ Live Oak Boulevard خریداری کرده بود، شد.

  اعداد برنده‌ی 540 میلیون دلاری بخت آزمایی پاوربال مشخص شد

L & R Gas & Food به خاطر فروختن این تیکت جکپات، $۳۰,۰۰۰ دلار دریافت خواهد کرد.

تمامی فروشگاه‌ها و مشاغلی که تیکت‌هایی با جایزه‌ی ۱ میلیون دلاری فروختند نیز مبلغ ۵ هزار دلار دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان