• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به شایعات انتقال پائولو دیبالا به این تیم

واکنش سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به شایعات انتقال پائولو دیبالا به این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اینتر رده اولی فرداشب در چارچوب یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و دوم سری‌آ به مصاف آتالانتا خواهد رفت. شاگردان سیمئونه نیز که در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم همشهری یعنی میلان در رده اول جدول قرار گرفته اند، برای تثبیت صدرنشینی پا به دیدار برابر آتالانتا می‌گذارند.

اینتر که اخیراً با شکست یوونتوس قهرمان سوپرجام شد، فردا با روحیه ای مناسب برابر آتالانتا قرار می گیرد. سیمونه اینزاگی پیش از این بازی گفت: “من فکر می‌کنم که ما شایسته پیروزی بر حریفی بودیم که نمایشی عالی را ارائه داد. ما خوب کار کردیم و علی‌رغم برخی ضعف‌ها تمرکز خود را حفظ کردیم. ما مستحق آن بودیم و خوشحالم که بچه‌ها را اینطور می‌بینم، لحظه خوبی به همراه هواداران مان بود. اما اکنون این جام گذشته است، بیایید خوشحالی بردن آن را کنار بگذاریم زیرا شرایط برگامو پیچیده خواهد بود.

آتالانتا در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار گرفته و آنها هم چنان پیشرفت می‌کنند. این مسابقه ای خواهد بود که می‌تواند در قهرمانی تعیین‌کننده باشد. ما می دانیم که مقابل آتالانتا و تیم های خاص باید در چالش های فردی زیادی پیروز شوید و تمرکز خود را حفظ کنید. ما باید بدانیم که چگونه سختی بکشیم و بتوانیم قهرمانی سوپرجام را پشت سر بگذاریم زیرا این یک چالش بسیار مهم در راه فتح اسکودتو خواهد بود.”

شایعات انتقال پائولو دیبالا به اینتر: “من چیزهایی خوانده و شنیده ام اما دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم، به بازیکنانی که دارم افتخار می کنم.”

  انتقاد آندره آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، از عدم محرومیت ستاره اینتر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان