• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • عدم حضور مسی، ستاره آرژانتینی، در فهرست پی اس جی برای دیدار برابر برس

عدم حضور مسی، ستاره آرژانتینی، در فهرست پی اس جی برای دیدار برابر برس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مسی برای سپری کردن تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی به آرژانتین رفت و تست کرونای او پیش از بازگشت به فرانسه مثبت شد.

با این حال این بازیکن تنها چند روز بعد با تست منفی کرونا توانست به فرانسه برگردد اما به نظر می‌رسد که روند درمان او کندتر از چیزی که انتظار می‌رفت پیش رفته است.

این ستاره آرژانتینی نمی‌تواند در بازی برابر برس که در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ فرانسه در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد، تیمش را همراهی کند.

این بازیکن ۳۴ ساله در جریان تساوی ۱-۱ پی اس جی برابر لیون نیز غایب بود و نتوانست در این بازی برای تیمش به میدان برود.

مسی شب گذشته با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش مدعی شده بود که روند بهتر شدنش بیشتر از چیزی که فکر می‌کرده زمان برده اما مشغول تمرین است تا با تمام توان بار دیگر به میادین برگردد.

با این حال کادر پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که مسی می‌تواند از هفته آینده بار دیگر به تمرینات این تیم اضافه شده و در کنار سایر بازیکنان تمرین کند.

نیمار هم به دلیل مصدمیت از ناحیه مچ پا در اواخر ماه نوامبر همچنان قادر به همراهی پی اس جی نیست و در فهرست اعلام شده تیم ملی برزیل برای مسابقات انتخابی جام جهانی نیز جایی ندارد.

پی اس جی یک بازی دیگر برابر رنس در تاریخ ۲۳ ژانویه برگزار خواهد کرد و پس از آن بازیکنان ملی‌پوش این تیم در وقفه دیدارهای ملی راهی کشورشان خواهند شد.

  واکنش ماریا سول، خواهر لیونل مسی به قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان