• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • امید رئال برای رفع مصدومیت عضلانی داوید آلابا و رسیدن وی به بازی فینال سوپرکاپ

امید رئال برای رفع مصدومیت عضلانی داوید آلابا و رسیدن وی به بازی فینال سوپرکاپ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به برگزاری بازی رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض بود که اعلام شد، داوید آلابا از فهرست رئال خارج شده و در ال کلاسیکو به میدان نخواهد رفت. علت مشکل عضلانی این ستاره اتریشی بود و کارلو آنچلوتی ترجیح داد روی او ریسک نکند.

در هر صورت رئال بدون آلابا توانست بارسا را ۳-۲ شکست دهد ولی دو گل بد هم دریافت کرد که شاید حضور آلابا می توانست مانع باشد. علاوه بر این آلابا در بازی‌سازی از عقب زمین نیز نقش به سزایی در رئال دارد و غیبت او در ال کلاسیکو مشهود بود. رئال اکنون به فینال سوپرکاپ رفته و منتظر مشخص شدن برنده بازی بیلبائو و اتلتیکو مادرید است.

طبق ادعای آاس، در رئال خوشبین هستند که آلابا به بازی نهایی برسد. مشکل عضلانی او چندان جدی نیست و تنها برای احتیاط از فهرست ال کلاسیکو خارج شد. کارلتو هم در نشست خبری پس از بازی اذعان داشت که آلابا شانس بالایی برای حضور در فینال دارد.

تا به اینجای فصل آلابا تنها سه بازی رئال را از دست داده است. علاوه بر ال کلاسیکوی شب گذشته، او بازی برابر سلتا در برنابئو را به دلیل مصدومیت و بازی برابر بیلبائو در سن مامس را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده بود. رئال البته در هر سه بازی برنده شد.

  چهار بازیکن بزرگ و تعیین کننده رئال ممکن است بازی برگشت برابر سیتی را از دست بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان