SCUSD تحت تأثیر کمبود عمده کارکنان قرار گرفته است

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، ناحیه مدرسه ساکرامنتو سیتی فعالیت‌های فوق برنامه را متوقف می‌کند، زیرا موارد مبتلا به کووید ۱۹ همچنان در حال افزایش هستند.

تیم خدمات بهداشتی SCUSD در یک به‌روزرسانی که دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد که فعالیت‌هایی مانند سفرهای میدانی، رقص، تجمع، نمایشگاه‌های غذا و مسابقات غیرضروری باید متوقف شوند. SCUSD گفت که فعالیت‌هایی که با ورزش‌های دو و میدانی، گروه‌های موسیقی و باشگاه‌ها مرتبط هستند هنوز هم می‌توانند انجام شوند، اما باید از دستورالعمل‌های بهداشتی پیروی کنند.

ویکتوریا فلورس، سخنگوی منطقه، گفت: «تمرکز ما بر روی رویدادهایی است که ممکن است گروه‌های بزرگی از مردم دور هم جمع شوند، حتی اگر در فضای باز باشد، چرا که می‌دانیم پتانسیل گسترش کووید وجود دارد. ما واقعاً می‌خواهیم محتاط و مراقب باشیم تا بتوانیم مدارس و کلاس‌هایمان را با خیال راحت باز نگه داریم.»

SCUSD گفت که در حال اجرای دستورالعمل ایزوله “موقت” است زیرا این شهرستان منتظر اطلاعات و دستورات بیشتر از سمت ایالت است.

مقامات بهداشتی منطقه در به‌روزرسانی خود نوشتند: «لطفاً توجه داشته باشید، ما در این هفته انتظار اطلاعیه‌های اضافی CDPH را داریم، بنابراین این دستورالعمل موقت احتمالاً تغییر خواهد کرد».

مقامات بهداشت عمومی شهرستان ساکرامنتو دستورالعمل های قرار گرفتن در معرض، ایزوله شدن و یا قرنطینه را به شکل آنچه “Decision Forest” می نامند، ارسال می کنند. این دستورالعمل‌ها، اقداماتی را که دانش‌آموزان و کارکنان باید در صورت داشتن علائم کووید ۱۹ و یا قرار گرفتن در معرض شخص مبتلا به ویروس انجام دهند را تشریح می‌کنند.

موارد مبتلا مربوط به شهرستان ساکرامنتو از زمان تعطیلات افزایش یافته است. این شهرستان آخرین بار میانگین نرخ ابتلای هفت روزه را ۱۸۹٫۵ در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر گزارش کرد. این تعداد از اول سال که در شهرستان نرخ ابتلا به ۹۳٫۶ ثبت شد، بیش از دو برابر شده است.

  چندین خودرو در پارکینگ سن لئاندرو در آتش سوختند

در این گزارش، ۳۲۲ مورد فعال مبتلا تا روز چهارشنبه وجود داشت. اکثریت این موارد یعنی ۳۱۷ مورد، در میان دانش آموزان است.

گزارشات رسمی نشان می‌دهند تنها هفت نفر در قرنطینه هستند که همگی از آکادمی عالی کن مک کوی در مدرسه بولینگ گرین چارتتر آمده‌اند.

مقامات منطقه گفتند که در هفته گذشته ۵۸۶ کارمند غیبت داشته اند که تنها ۵۰ درصد آنها توسط معلمان جایگزین پوشش داده شده است.

فرماندار گاوین نیوسام سه شنبه شب یک فرمان اجرایی را امضا کرد که به مناطق اجازه می‌دهد قوانین تدریس را نادیده بگیرند تا بتوانند معلمان جایگزین را استخدام کنند و دانش آموزان را در مدرسه نگه دارند.

کریستینا ستزر، به عنوان یک معلم SCUSD، گفت که حضور دانش‌آموزان در مدرسه مهم است، اما بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان مجبور هستند زمان زیادی را به دلیل قرنطینه از دست بدهند.

ستزر به فاکس ۴۰ گفت: “این نگران کننده است، زیرا ما می دانیم که باز بودن مدارس برای رفاه جوامع واقعا مهم است.” این واقعاً سخت است که بگویم کار درست این است که همه چیز را ببندیم و همه در خانه منتظر بمانند تا این موج جدید بگذرد، زیرا این برای بسیاری از خانواده‌ها واقع بینانه نیست.»

فلورس، سخنگوی منطقه می گوید اگر احکام ایالتی یا محلی به این تغییر نیاز داشته باشد، منطقه ممکن است مجبور شود به یادگیری و آموزش ترکیبی (حضوری و غیر حضوری) بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان