• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ادامه جنجال‌های پیرامون حضور جوکوویچ در استرالیا برای برگزاری اولین گرند اسلم سال

ادامه جنجال‌های پیرامون حضور جوکوویچ در استرالیا برای برگزاری اولین گرند اسلم سال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جنجال‌های پیرامون حضور جوکوویچ در استرالیا برای برگزاری اولین گرند اسلم سال همچنان ادامه دارد.

پس از این که عدم تزریق واکسن از سوی این بازیکن باعث ایجاد مشکلاتی در فرودگاه استرالیا برای او شد، حالا او اظهارات جدیدی را مطرح کرده که با اعتراض بسیاری همراه شده است.

این تنیسور با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت:« من حس می‌کردم باید حتما به مصاحبه با اکیپ بروم و نباید کاری کنم که خبرنگار این روزنامه معطل شود. اما فاصله اجتماعی را حفظ کردم و در تمام طول مصاحبه جز زمان عکاسی ماسک به صورت داشتم. پس از آن به خانه برگشتم و خودم را قرنطینه کردم. این کارم اشتباه بود و تایید می‌کنم که باید قرار این مصاحبه را به تعویق می‌انداختم.»

این ورزشکار در تاریخ ۱۶ دسامبر اقدام به دادن تست کرونا کرده و جواب این تست یک روز بعد به دستش رسیده، در حالی که مصاحبه انجام شده در تاریخ ۱۸ دسامبر بوده است. او همچنین مدعی شده که پیش از آن برای احتیاط تست آنتی ژن داده که منفی بوده است.

جوکوویچ همچنین می‌گوید مدیر برنامه او در پر کردن فرم‌های پیش از سفر به استرالیا اشتباهاتی داشته و نوشته که او ۱۴ روز پیش از حضور در این کشور سفر دیگری نداشته، در حالی که این موضوع واقعیت ندارد اما صرفا اشتباهی سهوی بوده است.

دولت استرالیا قواعد سختگیرانه‌ای در زمینه اظهارات دروغ پیش از ورود به خاک این کشور دارد و به همین دلیل در حال انجام تحقیقاتی است تا احتمال لغو ویزا و اخراج این ورزشکار را بررسی کند.

  حضور دو داور ایرانی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته

در فرم‌های پر شده از سوی جوکوویچ ادعا شده بود که او ۱۴ روز پیش از حضور در استرالیا به کشور دیگری سفر نکرده است اما تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از این است که این تنیسور کریسمس را در اسپانیا سپری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان