• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خوان سباستین ورون: مربیگری در یک باشگاه بزرگ پیچیده است، اما با اینزاگی همه چیز آسان می‌شود

خوان سباستین ورون: مربیگری در یک باشگاه بزرگ پیچیده است، اما با اینزاگی همه چیز آسان می‌شود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، خوان سباستین ورون، هافبک جنگنده و آرژانتینی در سال های ابتدایی هزاره جدید در ترکیب اینتر حضور داشت و عملکرد موفقی نیز در این باشگاه از خود ارائه داد. حالا امشب دو تیم اینتر و یوونتوس در سوپرجام ایتالیا با یکدیگر مبارزه می کنند و خوان سباستین ورون شانس نراتزوری را برای کسب پیروزی در این دیدار بیشتر می داند.

خوان سباستین ورون گفت: “اینتر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، آنها با شایستگی صدرنشین جدول سری آ هستند و در ۲۰ بازی تنها یک بار باخته‌اند که این آمار تصادفی نیست. همچنین برگزاری مسابقه در سن سیرو می تواند برای اینتر یک مزیت مهم باشد.

البته ارزش عملکرد آلگری را نمی توان زیر سوال برد. قطعا از دست دادن کریستیانو رونالدو در اواخر بازار نقل و انتقالات ضربه بزرگی به یوونتوس بود. اینتر در حال حاضر یک قدم جلوتر از یوونتوس بوده و تیمی منسجم تر است. من امیدوارم اینتر برنده این دیدار شود. فکر می‌کنم آنها قوی‌تر هستند و یوونتوس نیز غایبانی دارد که می‌تواند روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

اینتر حتی سرمربی خود را تغییر داده و بهتر هم شد. هیچ کس متوجه جدایی روملو لوکاکو نشد، زیرا این تیم گروه متحدی بوده و بازیکنان ارزشمندی را به خدمت گرفته است. روزهای سختی پیش رو خواهد بود و باید ببینیم اینتر چه واکنشی نشان خواهد داد، اما می توان گفت که سیمونه اینزاگی چیزی به اینتر کونته اضافه کرده، مالکیت بیشتر و ضدحملات کمتر. اینزاگی او به بلوغ رسیده و تجربه خوبی در دوران حضور در لاتزیو به دست آورده است. مربیگری در یک باشگاه بزرگ پیچیده است، اما با اینزاگی همه چیز آسان می شود.”

  صحبت‌های راجر فدرر، تنیسور سوئیسی برنده 20 گرند اسلم که سال گذشته خود را بازنشسته کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان