• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئال مادرید به دنبال کسب پنجمین برتری متوالی برابر بارسلونا در ال کلاسیکو

رئال مادرید به دنبال کسب پنجمین برتری متوالی برابر بارسلونا در ال کلاسیکو

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اولین ال کلاسیکوی سال ۲۰۲۲ بر خلاف همیشه امشب در ریاض و کیلومترها دورتر از اسپانیا برگزار می شود. رئال مادرید و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به مصاف یکدیگر می روند و کهکشانی ها به دنبال رقم زدن یک رکورد تاریخی و کسب پنج پیروزی متوالی مقابل رقیب دیرینه و همیشگی خود هستند.

با برتری در آخرین تقابل مقابل بارسلونا در استادیوم نوکمپ در دور رفت لالیگای فصل جاری، رئال مادرید برای اولین بار از سال ۱۹۶۵ موفق شد در چهار ال کلاسیکوی پیاپی به پیروزی دست یابد و حالا آنها به دنبال پنجمین برتری متوالی هستند. همچنین رئال مادرید در صورت پیروزی در مسابقه امشب به اولین تیم با کسب ۱۰۰ پیروزی در تاریخ ال کلاسیکو تبدیل می شود.

هر چهار برد رئال مادرید در بازی های اخیر در رقابت های لالیگا و مسابقه قبل از آن نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسیده است. در واقع آخرین بارسلونا حدود سه سال قبل موفق به کسب پیروزی برابر رئال مادرید شد و حالا ماموریت دشوار ژاوی تغییر این شرایط و راهیابی به فینال با غلبه بر حریف دیرینه است.

این در حالیست که در فصل جاری شرایط رئال مادرید به وضوح بهتر از بارسلونا بوده و اغلب کارشناسان معتقدند شاگردان کارلو آنچلوتی از شانس بالاتری برای صعود به فینال برخوردارند. البته از زمان ورود ژاوی به رختکن بارسلونا شرایط کمی برای این تیم بهبود یافته، اما باز هم بخت کاتالان ها برای غلبه بر رئال مادرید آماده هفته های اخیر چندان زیاد نیست.

  جرارد پیکه، اولین قربانی پاکسازی گسترده ژاوی در بارسلونا ؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان