• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فرصت یک هفته‌ای دمبله برای پاسخ نهایی در مورد تمدید قراردادش با بارسا

فرصت یک هفته‌ای دمبله برای پاسخ نهایی در مورد تمدید قراردادش با بارسا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، عثمان دمبله همچنان آینده ای مبهم در بارسلونا دارد. ستاره فرانسوی که در دو فصل گذشته از حیث مصدومیت ها کمی خوش شانس تر بوده و توانسته بیشتر برای بارسا بدرخشد، فصل جاری یکی از اولویت های باشگاه برای تمدید قرارداد است و ژاوی هرناندز سرمربی بارسا بارها از تمایلش برای ماندنی شدن این بازیکن صحبت کرده است. با این حال به انتقالات زمستانی رسیده ایم بدون اینکه خبری از تمدید دمبله باشد.

گفته می شود موسی سیسوکو مدیر برنامه های دمبله مانع اصلی است و تلاش دارد او را به پی اس جی و یا بایرن منتقل کند.

عثمان دمبله جزو چندین بازیکن بارسلونا بود که به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی قرار گرفته بود. این بازیکن پس از بهبودی بلافاصله در دیدار مقابل لینارس در جام حذفی به میدان رفت و عملکرد خوبی را نیز به نمایش گذاشت.

با این حال سیسوکو از تصمیم ژاوی برای استفاده از دمبله بلافاصله پس از بازگشت از قرنطینه و در حالی که این تیم را در تمرینات روزهای پیش از آن همراهی نکرده بود چندان راضی نیست و در مصاحبه با اکیپ از این مساله انتقاد کرد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، سران بارسا به سیسوکو اطلاع داده اند که یک هفته مهلت دارد تا پاسخ نهایی در مورد تمدید قرارداد دمبله را اعلام کند. اخیرا سیسوکو به بارسلونا اطلاع داده بود که دستمزد فعلی دمبله باید افزایش پیدا کند.

رافا یوسته نایب رئیس بارسا هم در واکنش به تاخیر در تمدید قرارداد دمبله گفته بود که باشگاه رقم دستمزد او را افزایش نخواهد داد. با این تفاسیر بعید است پاسخ نهایی دمبله مثبت باشد. عواقب تمدید نکردن می تواند فروش او در زمستان یا تبعید به تیم دوم باشد.

  موردی که باعث شده قهرمانی لالیگا برای بارسا دور و دورتر شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان