خواص جالب بخور پوست صورت

پیام جوان: فواید بخور پوست صورت بسیار زیاد است. جالب است بدانید که علاوه بر مزایای کلی بخور، با توجه به مواد به کار رفته در آن، فواید بخور دادن صورت هم تغییر می کند. بخشی از مهمترین فواید کلی بخور صورت را می‌توانید در اینجا بخوانید:

خاصیت آبرسان

بخور صورت باعث آبرسانی پوست و همچنین افزایش چربی طبیعی پوست می شود به همین علت پوست را مرطوب و تازه می کند.

خاصیت آرام بخشی

احساس بخار آب گرم روی پوست صورت باعث ایجاد حس آرامش در فرد می شود و می تواند او را از استرس و اضطراب روزانه برای مدتی آزاد کند.

پاکسازی پوست

یکی از فواید بخور صورت ، پاکسازی صورت است. بخور دادن باعث باز شدن منافذ پوست می شود و آلودگی را از سطح پوست پاک می کند.

بخور صورت برای کاهش جوش و آکنه

از دیگر فواید بخور صورت می توان به کاهش جوش و آکنه اشاره کرد. باز شدن منافذ پوست باعث می شود تا باکتری ها و سلول های مرده از پوست جدا شوند که این امر دلیلی برای کاهش جوش صورت است. چرا که آلودگی های سطحی پوست و بسته شدن روزنه های پوستی از دلایلی ایجاد جوش و آکنه هستند.

افزایش خاصیت درمانی داروهای پوستی

استفاده از داروهای پوستی پس از بخور صورت بیشترین تاثیر را روی پوست می گذارد زیرا که در این حالت پوست بیشترین خاصیت جذب مواد را دارد.

بهبود گردش خون

از دیگر فواید بخور صورت می توان به بهبود گردش خون در پوست صورت اشاره کرد. همچنین بخور صورت باعث تسریع گردش خون در صورت هم می شود.

  این خوراکی‌ها ارتباط مستقیمی با طول عمر شما دارند!

تحریک کلاژن سازی پوست

یکی از فواید بخور پوست افزایش گردش خون است. جالب است بدانید که با افزایش جریان خون در پوست صورت، میزان الاستین و کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد و به جوان سازی پوست کمک می کند.

کاهش جوش های سرسیاه

از فواید بخور صورت می توان به کنترل شدن و پاکسازی چربی پوست اشاره کرد. بهتر است بدانید که تجمع چربی زیر پوست می تواند باعث ایجاد باکتری و در نهایت جوش سر سیاه شود.

بخور دادن باعث باز شدن منافذ پوست می شود و آلودگی را از سطح پوست پاک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان