یک راه آسان برای اطلاع از زمان افزایش قیمت بنزین در آمریکا

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، از آنجایی که قیمت بنزین همچنان بالاست – و انتظار می رود حتی بیشتر هم افزایش یابد – ممکن است به دنبال راه‌هایی برای صرفه جویی در پول باشید. چگونه می‌توانید بگویید که آیا باید الان بنزین را پر کنید یا صبر کنید تا چند روز دیگر قیمت ها کاهش یابد؟

پاتریک دی هان، تحلیلگر ارشد نفت گازبادی، گفت: پیش بینی اینکه چه زمانی قیمت بنزین در شرف افزایش است، بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قیمت نفت را تماشا کنید.

دی هان گفت: «این نشانگر خوبی است برای اینکه قیمت ها در روزهای آینده به کجا خواهند رفت… فقط به این دلیل که نفت عنصر اصلی بنزین است».

اگر قیمت هر بشکه نفت خام شروع به افزایش کند، می‌توانید انتظار داشته باشید که قیمت گاز نیز از همین روال پیروی کند. دی هان گفت، اما این تأثیر آنی نیست، بنابراین شما زمان دارید که واکنش نشان دهید و قبل از افزایش قیمت‌ها، SUV یا مینی ون خود را پر کنید. اینکه چقدر زمان دارید متفاوت است، اما معمولاً سه تا پنج روز طول می‌کشد تا تغییرات قیمت نفت در قیمت بنزین منعکس شود.

راه دیگر برای صرفه‌جویی در پول بنزین، شامل اطمینان از اینکه در ارزان‌ترین روزهای هفته شارژ می‌کنید و خرید می‌کنید است. مقایسه قیمت‌ها بین پمپ بنزین‌های محله شما می‌تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود.

دی هان گفت: «قیمت‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی از بلوک به بلوک متفاوت باشند. اگر توجه داشته باشید، می‌توانید در طول سال ۱۰۰ دلار یا حتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار پس انداز کنید.

  تجمع معترضان در سن فرنسیسکو در حمایت از اوکراین

طبق گزارش AAA، میانگین قیمت گاز در سراسر کشور حدود ۳٫۳۰ دلار در هر گالن است. کالیفرنیا با میانگین ۴٫۶۶ دلار بالاترین قیمت را در این کشور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان