• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آسیب‌دیدگی سجاد استکی، لژیونر هندبال ایران در جریان تورنمنت اسپانیا

آسیب‌دیدگی سجاد استکی، لژیونر هندبال ایران در جریان تورنمنت اسپانیا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه از ایسنا، تورنمنت هندبال اسپانیا از ۱۶ تا ۱۸ دی به میزبانی اسپانیا و با حضور تیم‌های ایران، لهستان و اسپانیا انجام شد. تیم ملی ایران در هر دو دیدار در این مسابقات مقابل اسپانیا و لهستان شکست خورد.

به گفته مربی تیم ملی هندبال سجاد استکی بازیکن پست بغل چپ در جریان این مسابقات در بازی مقابل میزبان از ناحیه زانو دچار آسیب شده است.

مسعود ظهرابی، مربی تیم ملی هندبال بعد از پایان تورنمنت اسپانیا درباره آسیب‌دیدگی سجاد استکی در بازی مقابل اسپانیا اظهار کرد: سجاد از ناحیه زانو کمی احساس درد داشت و به همین خاطر مانوئل فرناندز از وی در بازی با لهستان استفاده نکرد، اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

ظهرابی در ادامه در خصوص تورنمنت اسپانیا اظهار کرد: به دلیل پاره‌ای از مشکلات در بازی نخست بازیکنان نتوانستند اهدافی را که در زمین می‌خواستیم پیاده کنند اما با این حال بازی خوبی بود.

او افزود: خوشبختانه در بازی با لهستان هماهنگی بیش‌تری بین بازیکنان ایجاد شد و تمام بازیکنان خوب کار کردند و جنگیدند و نمایش خوبی را از ملی‌پوشان شاهد بودیم.
ظهرابی ادامه داد: تیم ملی از لحاظ تاکتیک و در فاز حمله به انسجام لازم رسیده اما در بخش دفاعی کمی دچار خطا هستیم که در اردوی بعدی و تا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا این مشکل را می‌توان برطرف کرد.

مربی تیم ملی هندبال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در چند روز آینده و پیش از اعزام به مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به هماهنگی و انسجام خوب تیمی لازم برسیم.

  کریس رونالدو به دنبال ثبت یک رکورد جدید در یووه

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی به میزبانی عربستان آغاز می‌شود و تیم ایران زیر نظر مانوئل مونتایا فرناندز خود را برای این مسابقات آماده می‌کند. تیم ایران در گروه B این مسابقات با هند، استرالیا و عربستان میزبان هم‌گروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان