• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • صحبت رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد در مورد زمان بازگشت پل پوگبا به میادین

صحبت رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد در مورد زمان بازگشت پل پوگبا به میادین

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پل پوگبا، ملی پوش فرانسوی و ۲۸ ساله منچستریونایتد از ماه نوامبر در ترکیب این تیم بازی نکرده و بعید است او تا ماه فوریه به میادین بازگردد. بدین ترتیب این هافبک جنگنده حدود چهار یا پنج هفته دیگر از میادین دور خواهد بود و این اتفاق در حالی رخ می دهد که آینده او نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

قرارداد پوگبا شش ماه دیگر به اتمام رسید و بر اساس قوانین او از همین حالا می‌تواند با باشگاه‌های خواهان خود در مورد انتقال رایگان در پایان فصل مذاکره و حتی به صورت رسمی توافق کند. تیم هایی مانند پاری سن ژرمن، رئال مادرید و یوونتوس به دنبال جذب این بازیکن فرانسوی هستند و در شرایط فعلی بعید است فصل بعد او در اولدترافورد بازی کند. رالف رانگنیک امروز در مورد شرایط پل پوگبا صحبت کرد و فاش کرد بازگشت او به ترکیب یونایتد به این زودی ها رخ نخواهد داد.

رالف رانگنیک گفت: “تا جایی که من می‌دانم و آنطور که یک هفته پیش به من گفته شد، بازگشت پل پوگبا به ترکیب حداقل چهار یا پنج هفته دیگر طول می‌کشد. امروز صبح قبل از تمرین پوگبا را دیدم و او در رختکن حاضر بود. امیدوارم هر چه زودتر امکان بازگشت او به ترکیب فراهم شود، اما در حال حاضر این بازیکن در تمرینات گروهی یونایتد شرکت نمی کند.

آماده بودن در تمرینات یک مسئه است، اما از سوی دیگر پل پوگبا باید برای حضور در مسابقه و بازی کردن در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آماده باشد و رسیدن به این مرز آمادگی برای او کمی طول می کشد.”

  حضور برادران عالمیان در مسابقات گرند اسمش سنگاپور با ۲ میلیون دلار جایزه نقدی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان