• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • برنامه امداد وام مسکن کالیفرنیا به کمک صاحبین خانه‌های این منطقه می‌آید

برنامه امداد وام مسکن کالیفرنیا به کمک صاحبین خانه‌های این منطقه می‌آید

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، بزرگترین تلاش کشور برای کمک به صاحبان خانه‌هایی که به دلیل بیماری همه گیر برای پرداخت وام مسکن خود با مشکل مواجه هستند، در کالیفرنیا در حال انجام است.

این تلاش برنامه امداد وام مسکن کالیفرنیا نامیده می شود و کسانی که نیازمند هستند می‌توانند از روز چهارشنبه درخواست برای وجوه فدرال را آغاز کنند.

داشتن یک خانه بخش مهمی از رویای آمریکایی است، اما از دست دادن کار به دلیل بیماری طولانی مدت، کاهش ساعات کار و از دست دادن کامل شغل مرتبط با همه گیر کووید-۱۹ در دو سال گذشته، دستیابی به این رویا را برای مردم سخت کرده است.

به گفته مقامات مسکن، صدها هزار صاحب خانه در سراسر کالیفرنیا با بی ثباتی مسکن مواجه هستند.

لوردس کاسترو رامیرز، وزیر خدمات مصرف کننده و آژانس مسکن گفت: «۱۲ درصد از صاحبان خانه در کالیفرنیا با سلب مالکیت روبرو هستند و ۶ درصد نیز از پرداخت وام مسکن به دلیل همه‌گیری عقب مانده‌اند».

برنامه امداد وام مسکن کالیفرنیا، صورت حساب های سررسید شده خانه را به طور کامل به عنوان کمک هزینه یک بار تا سقف ۸۰۰۰۰ دلار برای هر خانواده پوشش می دهد.

کلوتیلد هیولت، کمیسر اداره حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا، گفت: «هیچ صاحب خانه‌ای نباید به دلیل تأثیرات همه گیر COVID-19 بی خانمان شود.

حدود ۴۰۰۰۰ کالیفرنیایی ممکن است واجد شرایط باشند و مقامات ایالتی به فاکس ۴۰ گفته‌اند که درس‌های سختی که در طول توزیع کمک‌های اجاره در کالیفرنیا آموخته‌اند را مدنظر دارند تا ارائه این خدمات بدون مشکل انجام شود.

وب سایت برنامه امداد وام مسکن کالیفرنیا یک بخش “سوالات متداول” برای صاحب خانه هایی دارد که اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه می خواهند.

  اوکلند بیش از 200 میلیون دلار برای ساخت واحدهای مسکونی ارزان قیمت دریافت می‌کند

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت www.camortgagerelief.org مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان