• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تلاش‌های مرد شماره یک تنیس جهان برای حضور در مسابقات آزاد استرالیا بی‌نتیجه ماند

تلاش‌های مرد شماره یک تنیس جهان برای حضور در مسابقات آزاد استرالیا بی‌نتیجه ماند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تلاش‌های مرد شماره یک تنیس جهان برای حضور در مسابقات آزاد استرالیا بی‌نتیجه مانده است چرا که او به دلیل واکسن‌ نزدن قرار است امروز شهر ملبورن را ترک کند و طبیعتا قادر نیست در مسابقات تنیس آزاد استرالیا شرکت کند.

این اسطوره تنیس دنیا هنگام ورود به شهر ملبورن استرالیا برای چند ساعت تحت کنترل و حتی بازجویی قرار گرفت. از طرفی ساعاتی پیش به شکل رسمی تایید شد که نواک جوکوویچ نمی‌تواند به حضور در خاک استرالیا ادامه دهد و باید سریعاً این کشور را ترک کند.

پیش از این قرار بود به نوعی در مورد نواک جوکوویچ استثنا قائل شوند و او بتواند بدون واکسینه شدن در مسابقات شرکت کند اما نهایتاً با این موضوع مخالفت شد و حالا نواک جوکوویچ قرار است طی ساعات آینده خاک استرالیا را ترک کند.

نکته جالب اینکه پیش از این کمیته برگزاری مسابقات مدارک پزشکی نواک جوکوویچ را قبول کرده و همانطور که گفته شد در مورد او استثنا قائل شده بود اما مقامات بهداشتی استرالیا این مسئله را نپذیرفته و نهایتاً داستان به اینجا ختم شده است.

گفتنی است جوکوویچ پیش از این مخالفت خود را با واکسینه شدن اعلام کرده بود و حالا به نظر می رسد که این موضوع برای مرد شماره یک تنیس دنیا دردسرساز شده و او نمی تواند در مسابقات مهم آزاد استرالیا شرکت کند.

  استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا حذف شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان