• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تاثیر منفی بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد روی برونو فرناندز

تاثیر منفی بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد روی برونو فرناندز

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فرناندز در فصل ۲۱-۲۰۲۰ موفق شد ۲۸ گل و ۱۷ پاس گل در ۵۸ بازی به نام خودش ثبت کند که ۱۸ گل و ۱۱ پاس گل از این بین در ۳۷ بازی او در لیگ برتر بود.

با این حال این بازیکن ۲۷ ساله این فصل در ۲۴ بازی تنها پنج گل به ثمر رسانده که افت قابل توجهی را نسبت به فصل قبل نشان می‌دهد.

این هافبک سابق اسپورتینگ در بازی دوشنبه شب نیز موفق به گلزنی نشد تا تیمش در دیدار برابر ولورهمپتون با یک گل شکست بخورد.

کول که سابقه به ثمر رساندن ۱۲۱ گل در ۲۷۵ بازی برای شیاطین سرخ را دارد معتقد است که حضور رونالدو در این تیم به عملکرد فرناندز خدشه وارد کرده است.

این مهاجم سابق یونایتد در این باره گفت:« او باید گل بزند، به همین سادگی. او در جایگاهی درست قرار می‌گیرد و فقط نیاز دارد با پا ضربه آرامی به توپ بزند تا وارد دروازه شود. این اتفاق در حال حاضر جالب است. رونالدو برگشته و انگار کل بازی برونو دچار تغییر و تحول شده است.»

کول درباره تاثیر حضور رونالدو روی فرناندز اظهار داشت:« من این فصل او را زیر نظر داشتم و او از زمان بازگشت رونالدو همان بازیکنی نیست که فصل گذشته بود. شما به این اتفاق نگاه می‌کنید و از خودتان می‌پرسید چرا؟ او کیفیتش را دارد و نباید نگران حضور رونالدو در تیم باشد چون هردوی آنها بازیکنان خوبی هستند که یک هدف دارند. اما شرایط او از ابتدای فصل تغییر کرده است.»

  کریستیانو رونالدو به دلیل تبلیغ برای بایننس با شکایت گروهی مالباختگان مواجه شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان