• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ثبت رسمی قرارداد دنی آلوس، مدافع بارسلونا، با این باشگاه در لالیگا

ثبت رسمی قرارداد دنی آلوس، مدافع بارسلونا، با این باشگاه در لالیگا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، آلوس چند هفته قبل بار دیگر با امضای قراردادی تا پایان فصل به بارسلونا بازگشت تا به هم تیمی قدیمی‌اش که حالا روی نیمکت این تیم قرار دارد کمک کند.

قرارداد این بازیکن به صورت رسمی در لالیگا به ثبت رسید و حالا او می‌تواند در دیدار امشب بارسا برابر لینارس در چارچوب رقابت‌های کوپا دل ری به میدان رود.
پیش از این متئو المانی، مدیر فوتبال بارسا، پیش بینی کرده بود که مجوز بازی آلوس که پیش از این در جریان دیدار دوستانه برابر بوکاجونیورز برای بارسا به میدان رفته بود روز دوشنبه صادر خواهد شد.

المانی در این باره گفت:« ما می‌توانیم قرارداد رسمی این بازیکن را بین امروز و فردا به ثبت برسانیم. انتقال تورس در حالی صورت گرفت که ما هیچ جایی در محدودیت دستمزد مالی نداشتیم اما از این به بعد فروش بازیکنان را در دستور کار قرار می‌دهیم تا بتوانیم کاهش موردنیاز برای ثبت قرارداد تورس را نیز به دست آوریم.»

بارسلونا در نظر دارد با فروش بازیکنانی چون ساموئل اومتیتی، فیلیپه کوتینیو و دیگر بازیکنانی که جایی در برنامه‌های ژاوی و این باشگاه ندارند هم کسب درآمد کند و هم از پرداخت دستمزدهای آنها راحت شود تا با رسیدن به محدودیت پرداخت دستمزد از سوی لالیگا، بتواند قرارداد تورس و خریدهای احتمالی دیگرشان در ماه ژانویه را به ثبت برساند.

آلوس در تاریخ ۱۲ نوامبر به بارسلونا برگشت اما باشگاه در تاریخ پنج ژانویه موفق شد قرارداد او را به ثبت برساند تا بتواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

  لیست آسیایی استقلال مشخص و در اختیار AFC قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان