• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم ساموئل اومتیتی برای ترک بارسلونا

تصمیم ساموئل اومتیتی برای ترک بارسلونا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اومتیتی در چند فصل خیر با مصدومیت‌های متعددی روبرو شده و تحت هدایت رونالد کومان نیز بازیکن ثابت ترکیب بارسلونا نبود. این شرایط پس از حضور ژاوی روی نیمکت این تیم نیز تغییری نکرد و بارسلونا در تلاش است تا این بازیکن فرانسوی را در ماه ژانویه به فروش برساند.

شرایط مالی این باشگاه خوب نیست و با توجه به این که ژاوی قصد دارد بازیکنانی را برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد، آنها قصد دارند اومتیتی که را که دستمزد هفتگی ۲۲۰ هزار پوند دریافت می‌کند به فروش برسانند تا مشکلی از نظر محدودیت‌های مالی لالیگا نداشته باشند.

در واقع خودداری اومتیتی از جراحی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ مسبب شرایط فعلی اوست. اومتیتی پس از جام جهانی مصدومیتش شدت پیدا کرد و دیگر نتوانست به روزهای خوب خود برگردد تا جایی که ارزش او در بازار اکنون به ۲ میلیون یورو کاهش یافته است. مدافعی که زمانی برایش ۲۵ میلیون یورو هزینه شد، فصل جاری تنها یک بازی انجام داده و بارسا برای ثبت نام فران تورس در فهرست خود، شدیدا روی جدایی او حساب می کند.

امروز اسپورت نوشت که اومتیتی پیشنهادی خوب از فنرباغچه دریافت کرده بود که فورا آن را رد کرد و در واقع این پنجمین پیشنهادی است که او در شش ماه گذشته رد کرده تا سران بارسا را بیش از پیش عصبانی کند. بارسا بی تاب این است که اومتیتی به باشگاهی دیگر برود ولی او که همچنان یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد، مقاومت می کند.

  تلاش‌های مرد شماره یک تنیس جهان برای حضور در مسابقات آزاد استرالیا بی‌نتیجه ماند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان