• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آرسنال به دنبال جانشین برای پیر امریک اوبامیانگ؟

آرسنال به دنبال جانشین برای پیر امریک اوبامیانگ؟

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، شرایط برای پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال اصلا خوب پیش نمی رود. ستاره گابنی که اخیرا به یک نیمکت نشین تبدیل شده و در ایده های میکل آرتتا سرمربی توپچی ها جایی ندارد، دیگر بازوبند کاپیتانی را نیز نخواهد بست.

۲ هفته پیش با اعلام باشگاه آرسنال، بازوبند کاپیتانی این باشگاه پس از سه تخلف انضباطی که منجر به ایجاد بی نظمی در رختکن توپچی‌ها شده بود، از پیر امریک اوبامیانگ گرفته شد و این بازیکن در لیست آرسنال برای تقابل با وستهام قرار نگرفت.

در انگلیس می گویند که اوبامیانگ در فهرست فروش زمستانی توپچی ها قرار دارد و در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، واگذار خواهد شد.

طبعا آرسنالی ها به دنبال بهترین جانشین برای وی خواهند رفت و طبق ادعای اتلتیک، گزینه موردنظرشان “الکساندر ایساک”، ستاره سوئدی باشگاه سوسیداد است. ایساک که به زلاتان سیاه ملقب است، مقطعی در دورتموند بود ولی اوج درخشش با پیراهن سوسیداد بوده ولی ممکن است نیم فصل دوم را در آرسنال توپ بزند. فصل جاری او در ۲۱ بازی هفت گل زده و دو پاس گل نیز داده است.

طبق این گزارش سوسیداد مخالف جدایی ایساک در زمستان است چرا که روی این بازیکن برای مهمترین ماه های فصل حساب ویژه ای باز کرده ولی ممکن است در صورت رسیدن پیشنهادی جدی و خوب از لحاظ مالی، در مقابل جدایی ایساک مقاومت نکند. ایساک تا ۲۰۲۶ با سوسیداد قرارداد دارد.

از جانانان دیوید و دوشان ولاهوویچ نیز به عنوان دیگر گزینه های آرسنال برای جانشینی اوبامیانگ نام برده می شود.

  واکنش کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به کسب جایزه توپ طلا توسط لیونل مسی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان