• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فرهاد مجیدی: دو امتیاز حساس را از دست دادیم

فرهاد مجیدی: دو امتیاز حساس را از دست دادیم

پیام جوان: به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در حالی که تا دقایق اضافه از حریفش پیش بود، گل تساوی را در دقیقه ۹۲ دریافت کرد و از پیروزی بازماند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از این بازی گفت: بازی خوبی بود و بعد از گل به بهترین نحو این مسابقه را کنترل کردیم. متاسفانه در وقت های تلف شده آلومینیوم با یک نصف موقعیت به گل رسید تا دو امتیاز حساس را از دست بدهیم.

سرمربی استقلال درباره مالکیت توپ آلومینیوم بعد از گلزنی تیمش تاکید کرد: مالکیت توپ را داشتند ولی موقعیت گل به دست نیاوردند. مهم است به تیم حریف موقعیت گل ندادیم.

مجیدی در خصوص اعتراضش به داوری در پایان مسابقه، گفت: به داوری معترض نشدم و به او خسته نباشید گفتم. فضای استادیوم جالب نبود. در حیطه کاری من نیست ولی نمی دانم بازی با تماشاگر بود یا نه. بوقچی ها از دقیقه یک از آن بالا الفاظ رکیک می گفتند. فضای قشنگ و ورزشی نبود. در حیطه کاری من نبود. آلومینیوم باشگاه بسیار خوبی است و مردم اراک این تیم را دوست دارند ولی داور تحت تاثیر قرار می گیرد. داور هم خوب بود ولی فضای قشنگی نبود. بین دو نیمه به رختکن رفتیم؛ آن همه آدم در سالن از کجا آمده بودند؟ با آن الفاظ رکیک؛ این زشت است. این جزو قاعده فوتبالشان است؟ جا نبود وارد رختکن شوم. راحت ۵۰۰ آدم آن پایین بودند. اگر بازی بدون تماشاگر بود این آدمها نباید در ورزشگاه باشند. الان بیایید با من برویم داخل رختکن. ۵۰۰ نفر آنجا هستند. اینها از کجا می آیند و چه کاره هستند؟

  رکورد خارق‌العاده ستاره اهل اسلوونی تیم بسکتبال دالاس موریکس

سرمربی استقلال افزود: دو تیم برای برد تلاش کردند. متاسفانه دقایق پایانی برد را از دست دادیم. تنها چیزی که برایم جای بحث داشت، فضای بسیار بد استادیوم بود و هیچکس هم نظارت و کنترل نمی کند. نمی دانم این آدمها که بودند. یک نفر نبود تذکر بدهد و از دقیقه یک تا نود هرچه دلشان خواست گفتند. بگویید ما هم بازی بعد لیدرهایمان را بیاورند و تشویق کنند.

مجیدی درباره انتقاداتی که از وی و عملکرد استقلال در فضای مجازی و کانال های هواداری صورت گرفته است، تصریح کرد: مثلا چه کانالی؟ یارو در خانه اش نشسته است و نظر می دهد. اگر نظر شما به عنوان خبرنگار است جوابتان را می دهم. من به کانال چه کار دارم؟ یارو در خانه اش نظر می دهد و من و شما نباید بخوانیم. این نشان می دهد شما یک خبرنگار آماتور هستید و نشسته اید بازی تمام شود تا ببینید کانال ها چه می گویند.

وی گفت: شما به کانال های هواداری استناد کردید. اگر نظر شما است که جوابتان را می دهم. من که نباید جواب کانال هواداری را بدهم. من و کادرم تصمیم می گیریم چه مدل بازی کنیم. خیلی از مسابقات هم بوده که تیمم خوب بازی نکرده و این را بعد از مسابقه گفته ام. من نه به کانال ها نگاه می کنم و نه برایم مهم است. قطعا می رویم نقاط ضعفمان را برطرف می کنیم. به کانال چه کار داریم!

سرمربی استقلال تاکید کرد: بازی در اراک و مقابل آلومینیوم سخت است. دنبال سه امتیاز بودیم و به بهترین نحو ممکن این کار را کردیم. دوست شما گفت مالکیت با آلومینیوم بود. آنها در نیمه دوم چند موقعیت گل داشتند؟ ما موقعیتی به آلومینیوم ندادیم؛ یکی هم ندادیم شما چطور می گویید موقعیت داشت؟ سعی کردیم از گل خودمان حفاظت کنیم. ما پنج در مقابل دو گل خوردیم و این ایراد است که باید برطرفش کنیم. طبیعی بود وقتی به گل رسیدیم سعی کردیم آن را حفظ کنیم.

  صحبت‌های معاون باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه تند پرسپولیس خطاب به این باشگاه

مجیدی در خصوص اعلام پنالتی به سود استقلال تاکید کرد: من هنوز آن صحنه را ندیده ام. باید ببینم. خیلی از بازی ها هم بوده است که داور پنالتی صد درصد را برایمان نگرفته است. شما بروید ببینید؛ کادر من یک نفر درباره داوری صحبت نکرده است ولی تیم های دیگر با داد و بیداد فضای عجیبی ایجاد می کنند.

سرمربی استقلال در خصوص دلیل پایین بودن کیفیت بازی های لیگ برتر اظهار کرد: فاصله تیم ها به هم نزدیک شده است. به نظرم حساسیت بازی ها باعث شده است تا تیم ها دنبال کسب نتیجه باشند تا بازی زیبا. فوتبال دنیا روی همین اصول پیش می رود. موافقم که بازی ها زیاد جذاب نیست ولی در نیم فصل دوم بازی ها جذابتر می شود.

مجیدی در پایان در واکنش به انتقاداتی که از وی به خاطر تعویض دیرهنگام «رودی ژستد» مهاجم تیمش می شود، گفت: از رودی واقعا راضی هستم. او فوق العاده بازی می کند. از همه بازیکنانم تشکر می کنم و از آنها راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان