• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دلیل نمایش نه چندان خوب منچستر از نظر پپ گواردیولا

دلیل نمایش نه چندان خوب منچستر از نظر پپ گواردیولا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی امروز مهمان آرسنال بود که نهایتاً این مسابقه جذاب با گل لحظات پایانی رودری با نتیجه ۲-۱ به نفع شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید تا سیتی سال جدید میلادی را با یک برد سخت آغاز کرده باشد.

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: “به آرسنال تبریک می گویم. آنها بهتر از ما بودند. ما با تیمی روبرو شدیم که از بازی قبلی خود تا مسابقه امروز شش، هفت روز فرصت داشت. این در حالی است که ما فقط دو روز فرصت داشتیم و این مسئله شرایط را دشوار می‌کند. در واقع ما انرژی لازم را نداشتیم.

ما در این فصل با موارد زیادی از ابتلا به کرونا و البته مصدومیت ها روبرو شده ایم. فیل فودن و کایل واکر امروز برگشتند اما در عین حال ما فوق العاده خسته بودیم. آرسنال امروز بهتر بود اما در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد.‌ پیروزی در ۱۱ بازی متقابل واقعا فوق العاده است. هرگاه که به اینکه حتما نگاه کنید می‌بینید که چهار بازیکن از آکادمی باشگاه روی آن حضور دارند.

پپ گواردیولا درباره گل لحظات پایانی رودری که باعث پیروزی منچسترسیتی و کسب سه امتیاز توسط این تیم شد نیز گفت: “ما تیمی نیستیم که در دقیقه ۹۰ گل بزنیم. ما هرگز تیمی با چنین ویژگی هایی نیستیم.”

  اظهار نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید درباره‌ی بازی تیمش

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان