• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • نرخ دلار و یورو در بازار امروز تهران – چهارشنبه ۸ دی

نرخ دلار و یورو در بازار امروز تهران – چهارشنبه ۸ دی

پیام جوان: به نقل از اقتثاد آنلاین، شب گذشته، دور جدید مذاکرات آغاز شد و بازار که یک هفته انتظار شروع دوباره مذاکرات را داشت، با کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۷هزار و ۳۷۰تومان برای فروش رسید.

به گزارش کانون صرافان، دلار تا ساعت ۱۲ظهر امروز با افزایش ۱۰تومانی به ۲۷هزار و ۴۴۰تومان رسید. قیمت خرید آن از فروشنده نیز تغییر نکرد و همچون روز گذشته، ۲۷هزارتومان بود.

یورو نیز تا ظهر در صرافی‌های بانکی، ۳۰هزار ۶۵۰تومان برای فروش و ۳۰هزار و ۲۵۰تومان برای خرید از فروشنده تعیین شد.

اما در ادامه، ورق برگشت و به دنبال اخبار مثبتی که از روند مذاکرات به گوش رسید، دلار ۷۰تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در صرافی‌های بانکی، به ۲۷هزار و ۳۷۰تومان برای فروش به خریدار رسید. قیمت خرید آن نیز تغییر نکرد و ۲۷هزارتومان باقی ماند.

یورو نیز با پیروی از دلار، اندکی کاهش یافت و در تابلوی صرافی‌های بانکی، به ۳۰هزار و ۶۳۰تومان برای فروش و ۳۰هزار و ۲۴۰تومان برای خرید از فروشنده رسید.

صرافی ملی نیز، امروز قیمت دلار و یورو بر روی تابلوهای خود تغییر نداد.

بر این اساس، دلار ۲۷هزار و ۴۰۱تومان برای خرید و ۲۶هزار و ۸۵۸تومان برای فروش قیمت خورد.

همچنین قیمت یورو، ۳۰هزار و ۴۷۴تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۸۷۱تومان برای فروش تعیین شد.

اما در سامانه نیما، قیمت دلار اندکی افزایش یافت و به ۲۴هزار و ۴۸۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۵۷تومان برای خرید از فروشنده معامله شد.

یورو نیز به ۲۷هزار و ۷۳۹تومان به فروش رسید و قیمت خرید آن از فروشنده، ۲۷هزار و ۴۸۹تومان رسید.

  پیش بینی نوسان محدود در بازار ارز تهران

در زمان نگارش این گزارش و در معاملات پشت خطی، قیمت دلار اندکی نسبت به عصر افزایش یافته اما یورو روند کاهشی خود را ادامه داده است.

بنظر می‌رسد با توجه به ارزیابی مثبت طرفین مذاکره‌کننده از روند مذاکرات، بازار ارز نیز به این اخبار واکنش مثبت نشان داده و به همین دلیل قیمت دلار کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان