• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • شروع سال جدید، با افزایش ۱ دلاری عوارض بر روی هفت پل در اطراف بی اریا آغاز خواهد شد

شروع سال جدید، با افزایش ۱ دلاری عوارض بر روی هفت پل در اطراف بی اریا آغاز خواهد شد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، شروع سال جدید، با افزایش ۱ دلاری عوارض بر روی هفت پل در اطراف بی اریا آغاز خواهد شد.

از اول ژانویه، عوارض از ۶ دلار به ۷ دلار برای وسایل نقلیه دو محوره و موتورسیکلت ها در هفت دهانه دولتی افزایش می یابد:the San Francisco-Oakland Bay, Antioch, Benicia-Martinez, Carquinez, Dumbarton, Richmond-San Rafael و San Mateo-Hayward bridges

برای وسایل نقلیه با سه محور یا بیشتر، عوارض نیز ۱ دلار افزایش می یابد: ۱۷ دلار برای سه محور، ۲۲ دلار برای چهار محور، ۲۷ دلار برای پنج محور، ۳۲ دلار برای شش محور، و ۳۷ دلار برای ترکیب با هفت محور یا بیشتر.

این افزایش دومین افزایشی است که توسط قانونگذار ایالتی در سال ۲۰۱۷ از طریق لایحه ۵۹۵ سنای ایالت و توسط رأی دهندگان از طریق اقدام منطقه‌ای ۳ در ژوئن ۲۰۱۸ تصویب شد.

تخفیف عوارض برای موتورسیکلت‌ها، خودروهای سواری و وسایل نقلیه هوای پاک واجد شرایط ، در روزهای هفته از ساعت ۵ تا ۱۰ صبح و از ساعت ۱۵ تا ۱۹ ادامه خواهد داشت.

قرار است عوارض تخفیف از ۳ دلار فعلی به ۳٫۵۰ دلار در ۱ ژانویه ۲۰۲۲ افزایش یابد. برای واجد شرایط بودن برای تخفیف، رانندگان خودرو، موتورسواران و رانندگان وسایل نقلیه هوای پاک واجد شرایط باید از FasTrak برای پرداخت الکترونیکی عوارض خود استفاده کنند.

لایحه ۵۹۵ سنا و اقدام منطقه‌ای ۳ همچنین برای خودروهای دو محوره که از بیشتر از یک پل‌ عبور می‌کنند، در ساعات رفت‌وآمد روزهای هفته از ساعت ۵ تا ۱۰ صبح و ۳ تا ۷ بعد از ظهر، تخفیف ۵۰ سنت برای عوارض تعیین کرده است. برای دریافت تخفیف عوارضی که قرار است برای دومین گذر از روی پل‌ها در طول یک روز اعمال شود، رانندگان باید عوارض خود را به صورت الکترونیکی با فست تراک پرداخت کنند.

  شروع آتش سوزی 6.5 هکتاری در Bay Point با روشن کردن یک فشفشه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان