• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آرزوی رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد برای سال جدید

آرزوی رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد برای سال جدید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، منچستر یونایتد در این فصل روزهای پر فراز و نشیب و عجیبی را سپری کرده است. آنها فصل را با اوله گنار سولسشر آغاز کردند اما چندین نتیجه عجیب و تحقیر آمیز باعث شد که نهایتاً سرمربی نروژی از هدایت شیاطین سرخ کنار گذاشته شود؛ اتفاقی که البته قابل پیش بینی بود و نهایتاً هم رخ داد.

بعد از جدایی سولسشر از منچستریونایتد شایعات زیادی درباره سرمربی بعدی این تیم به گوش رسید. از مطرح شدن نام‌های بزرگی نظیر زین الدین زیدان و مائوریسیو پوچتینو گرفته تا انتخاب یک سرمربی موقت تا پایان فصل. در پایان اما پس از کش و قوس‌های فراوان این رالف رانگنیک آلمانی بود که تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت؛ مرد با تجربه ای که قرار است پس از آن به عنوان مدیر ورزشی باشگاه فعالیت کند.

در همین راستا رالف رانگنیک در آستانه سال نو میلادی پیامی روحیه بخش و جالب را برای هواداران و مخصوصا طرفداران منچستریونایتد ارسال کرده است. او گفت: “من کریسمس را به همه و خانواده‌های‌شان تبریک می‌گویم. بیایید امیدوار باشیم و اطمینان حاصل کنیم که در آینده همچنان می توانیم جلوی هواداران خود بازی کنیم. و من بهترین آرزوهایم را در سال جدید برای همه می فرستم.”

  مهدی طارمی مذاکرات مستقیم خود با باشگاه اینتر ایتالیا را آغاز کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان