• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توقف پروژه جذب آندریاس کریستنسن، مدافع جوان چلسی توسط بارسلونا

توقف پروژه جذب آندریاس کریستنسن، مدافع جوان چلسی توسط بارسلونا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، مدیران بارسلونا ماه هاست تمرکز خود را روی توافق با بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل خاتمه می یابد، قرار داده اند و یکی از آنها آندریاس کریستنسن، مدافع میانی و دانمارکی چلسی است. حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد بلوگرانا تقریبا مذاکرات برای جذب این بازیکن را قطعی کرده و با کریستنسن به توافق رسیده بود، اما احتمال جذب ماتیس دی لیخت فعلا باعث متوقف شدن پروژه جذب مدافع چلسی شده است.

آندریاس کریستنسن دانمارکی می خواهد تیم آینده خود را در همین ماه ژانویه پیش رو مشخص کند و به همین دلیل بارسلونا چاره ای جز تصمیم گیری در مورد جذب این بازیکن ندارد. البته مذاکرات با کریستنسن از ماه ها پیش آغاز شده و بارسلونا حتی این گزینه را داشت که او را به صورت قرضی در زمستان گذشته نیز به خدمت بگیرد.

اما در نهایت برگزاری انتخابات ریاست باشگاه مانع انجام این انتقال شد و در نهایت اریک گارسیا در تابستان با قرارداد آزاد به بارسا پیوست. اما پروسه جذب آندریاس کریستنسن برای مدتی کوتاه به تعویق افتاد و مذاکرات بین بارسلونا و این بازیکن از ابتدای فصل دوباره به جریان افتاده است.

کریستنسن که خودش شخصا خواهان انتقال به بارسلونا است، حتی مذاکرات با چلسی مورد تمدید قرارداد را منتفی کرده بود. اما حالا این مدیران باشگاه اسپانیایی هستند که باید در مورد توافق با او یا تلاش برای جذب ماتیس دی لیخت در فصل تابستان به جمع بندی نهایی برسند. البته به جز بارسلونا، دو باشگاه لیگ برتری، بایرن مونیخ و یوونتوس نیز شرایط جذب آندریاس کریستنسن را زیر نظر گرفته اند.

  شوچنکو، ستاره بازنشسته اوکراینی راز ناموفق بودن خود در چلسی را فاش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان