• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رونمایی اسپورت کاتالونیا از ایده جالب ژاوی هرناندز برای فران تورس

رونمایی اسپورت کاتالونیا از ایده جالب ژاوی هرناندز برای فران تورس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا با توجه به نتایج ناامید کننده ای که در نیم فصل اول مسابقات کسب کرده حالا به دنبال این است که در ژانویه تیمش را به شکل قابل توجهی تقویت کند تا در ادامه فصل شرایط برای آنها تغییر کند. در واقع بارسا اکنون خود را از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده می بیند و در لالیگا نیز وضعیت خوبی را تجربه نمی کند. با این حال به نظر می‌رسد که تقویت تیم ژاوی در ژانویه می‌تواند نیم فصل دوم شرایط را تغییر دهد.

فران تورس یکی از بازیکنانی بود که از زمان حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا شایعات حضور او در جمع آبی اناری ها مطرح شد. در واقع گفته شد که سرمربی جوان بارسا علاقه زیادی به همکاری با این ستاره اسپانیایی دارد و همین موضوع باعث شد که سران باشگاه کاتالانی تمام تلاش خود را برای جذب او انجام دهند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که انتقال فران تورس به نوکمپ مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و تمام توافقات لازم بین بارسلونا و منچسترسیتی صورت گرفته و تنها اعلام رسمی مانده است. در همین حال نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش جالبی در رابطه با این خرید جدید بارسا منتشر کرده و از برنامه ویژه ژاوی برای فران تورس رونمایی کرده است. بر اساس این گزارش ژاوی قصد دارد از این ستاره اسپانیایی که تا پیش از به‌عنوان وینگر بازی می‌کرده در پست مهاجم شماره ۹ استفاده کند.

این ادعا در حالی مطرح شده که پیش از این گفته می‌شد که بارسلونا به دنبال جذب ادینسون کاوانی از منچستر یونایتد است اما حالا به نظر می‌رسد که این انتقال منتفی شده و ژاوی قصد دارد از فران تورس در این پست استفاده کند.

  ایران امیدوار به بازگشت به جام جهانی فوتبال ساحلی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان