• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیتر فدریکو ؛ ظهور یک بازیکن آینده‌دار برای رئال مادرید

پیتر فدریکو ؛ ظهور یک بازیکن آینده‌دار برای رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رئال مادرید شب گذشته در سن مامس و با وجود غایبان زیادی که داشت، توانست از سد حریفی دشوار چون اتلتیک بیلبائو عبور کند. کریم بنزما دقایق ۴ و ۷ دو گل زد و با وجود اینکه سانست یکی از گل ها را پاسخ داد ولی برتری ۱-۲ رئال تا پایان باقی ماند.

در جریان بازی دیشب، کارلو آنچلوتی به یک بازیکن جوان از تیم دوم رئال میدان داد. او پیتر فدریکو نام داشت، بازیکنی ۱۹ ساله با اصالتی دومنیکنی و پرورش یافته آکادمی فوتبال رئال که برای جوانان و تیم دوم رئال در سال های اخیر فوق العاده کار کرده است.

پیتر در تیم دوم رئال و زیر نظر رائول گونزالس متحول شده و همین دلیلی بر این شد تا برای بازی با بیلبائو از سوی کارلتو دعوت شود. او با احتساب وقت های اضافه، ۸ دقیقه در سن مامس به میدان رفت و تبدیل به بازیکن شماره ۷۶۵ رئال شد که توانسته اولین بازی رسمی خود برای تیم بزرگسالان را انجام دهد.

پیتر در تیم دوم رئال هم در پست مدافع چپ، بال چپ و بال راست به میدان رفته و البته بهترین منطقه بازی او بال راست است و رائول اغلب سعی کرده از او در این پست استفاده کند. اوج درخشش پیتر در فصل جاری در بازی برابر تیم دوم بارسا و اتلتیکو بود.

او در همان دقایق اندک حضور در زمین صاحب یک موقعیت گلزنی هم شد اما در مصاف تک به تک، این گلر بیلبائو بود که بهتر عمل کرد و اجازه نداد شب پیتر، رویایی‌تر شود.

  برنامه ریزی بارسلونا برای خرید دوسان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی فیورنتینا

قرارداد پیتر اخیرا تا ۲۰۲۴ تمدید شد و باید دید کارلتو در بازی های بعدی نیز از او دعوت خواهد کرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان