نرخ آلودگی به سویه جدید کووید ۱۹ در سن فرنسیسکو افزایش می‌یابد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، وعده‌ی فدرال و ایالت در خصوص تحويل میلیون‌ها کیت تست سريع کووید ۱۹ نمی‌تواند به اندازه‌ی کافی و به سرعت در سن فرنسیسکو اتفاق بیافتد. سن فرنسیسکو جاییست که میزان سرایت کووید، طبق گفته‌ی مقامات، در این دو هفته اخیر بیش از دو برابر شده است.

The San Francisco Public Health Department گفت که آن‌ها هنوز در حال کار بر روی پروسه‌ی دریافت و سپس توزیع کیت‌های تست سریع کووید هستند. همچنان مخشص نیست که آیا کیت‌ها تا قبل از تعطیلات آخر هفته آماده می‌شوند یا خیر.

تا آن زمان، جامعه هرکاری برای کاهش سرعت گسترش و سرایت انجام می‌دهد.

Yuka Ioroi وبه همراه همسرش، رستوران معروف Cassava در Balboa Street در سن فرنسیسکو را اداره می‌کنند. آن ها تصمیم گرفته اند تا از کسانی که خواهان صرف غذا در داخل رستوران هستند، مدرک واکسینه شدن به همراه دوز بوستر را تقاضا کنند. (واکسینه شدن کامل + دوز بوستر) یعنی مشتریان نه تنها باید کاملا واکسینه شده باشند بلکه باید دوز بوستر را هم زده باشند.

افسر بهداشت عمومی سن فرنسیسکو گفت که بسیاری از منابع وعده داده شده فدرال و ایالت به طور مستقیم در دسترس عموم خواهد بود، اما هنوز در حال تعیین جدول زمانی خود هستند.

وزارت بهداشت عمومی تأکید می‌کند، در حالی که ما منتظر کمک‌های فدرال و ایالتی هستیم، هنوز سایت‌های زیادی وجود دارد که آزمایش و واکسیناسیون را ارائه می دهند. این افسر بهداشت همچنین گفت که در هنگام تجمعات تعطیلات، ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، و اقدامات احتیاطی اولیه را فراموش نکنید.

  خدمات BART در خط سانفرانسیسکو از سر گرفته شد، اما تاخیرها ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان