• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • نیاز کالیفرنیا به تقویت کننده‌های کووید۱۹ برای استفاده کارکنان مراقبت‌های بهداشتی این ایالت

نیاز کالیفرنیا به تقویت کننده‌های کووید۱۹ برای استفاده کارکنان مراقبت‌های بهداشتی این ایالت

پیام جوان:‌به گزارش فاکس ۴۰، فرماندار گاوین نیوسام گفت که او روز چهارشنبه اعلامیه‌ای رسمی در مورد نیاز به واکسن‌های تقویت کننده کووید ۱۹ برای استفاده‌ی همه کارکنان مراقبت های بهداشتی منتشر خواهد کرد.

فرماندار کالیفرنیا این خبر را روز سه‌شنبه در توییتر منتشر کرد و در بیانیه‌ای که دفتر وی ارسال کرد، گفت که کنفرانس مطبوعاتی صبح چهارشنبه در یک کلینیک واکسن و آزمایش کووید-۱۹ در شهرستان آلامدا برگزار می‌شود.

فرماندار کالیفرنیا در توئیتر خود نوشت: کالیفرنیا از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی می‌خواهد که تقویت کننده خود را دریافت کنند. با افزایش سویه امیکرون، ما اقدامات فوری برای محافظت از کالیفرنیایی‌ها و اطمینان از آماده بودن بیمارستان‌هایمان انجام می‌دهیم.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، کالیفرنیا را به عنوان یک مکان با درصد انتقال “بالا”ی ویروس، در کنار دیگر ایالت‌های کشور، فهرست می کند. اما در هفته گذشته، کالیفرنیا به طور متوسط ​​۱۱۴ مورد جدید در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر را ثبت کرد که کمتر از نیمی از نرخ ملی است.

در همین حال، تعداد بستری‌های مرتبط با ویروس کرونا در کالیفرنیا به آرامی در حال افزایش است و در دو هفته گذشته با ۹ درصد افزایش به ۳۵۲۳ نفر رسیده است. این کمتر از نیمی از میزانی است که در اواخر تابستان ناشی از واریانت دلتا و یک پنجم میزان یک سال پیش، قبل از عرضه گسترده واکسن ها بود.

بیش از ۷۰ درصد از تقریباً ۴۰ میلیون ساکن این ایالت به طور کامل واکسینه شده اند در حالی که ۴۲ درصد واکسن تقویت کننده دریافت کرده‌اند.

  قلعه هرست کالیفرنیا پس از 2 سال تعطیلی به دلیل تعمیرات و کووید، بازگشایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان