• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران وارد تهران شد

مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران وارد تهران شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، گزینه ایتالیایی مدنظر فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی والیبال زنان شب گذشته وارد تهران شد و ظهر امروز در نخستین روز حضورش در ایران با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور امور بانوان و صدیقه اسلامی سرپرست تیم ملی زنان نیز حضور داشتند.

ارائه برنامه کامل آماده‌سازی تیم‌ ملی والیبال زنان و برنامه نظارتی بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان، از جمله برنامه‌های کمپدلی در سفر ۱۵ روزه به تهران است. وی فردا نیز نشستی تخصصی با فریبا محمدیان نایب رئیس فدراسیون والیبال خواهد داشت و عصر در خانه والیبال تهران نظاره‌گر دیدار دو تیم سایپا و مهرسان در چارچوب هفته دوم دور برگشت لیگ برتر زنان خواهد بود.

محمدرضا داورزنی در این نشست گفت: والیبال در ایران پر طرفدارترین ورزش خانوادگی است و در بین دختران محبوبیت خاصی دارد. باور داریم که ظرفیت والیبال بانوان ایران بسیار خوب است و چیزی از بسیاری کشورهای آسیا و جهان کم ندارد و حتی بازیکنان ایران از نظر فیزیکی از خیلی کشورها مانند ژاپن، چین و کره جنوبی در قاره آسیا نیز بهتر هستند. والیبال تنها رشته‌ای در ایران است که برای بانوان خود کمپ اختصاصی دارد و این نشان دهنده میزان اهمیت و نگاه فدراسیون به والیبال بانوان است. می‌خواهیم در والیبال بانوان هم مثل مردان از قدرت‌های جهان شویم.

الساندرا کمپدلی نیز در بخشی از صحبت های خود گفت: کار با فدراسیون والیبال ایران را افتخاری می‌دانم و قول می‌دهم که تمام توان خود را برای دستیابی به اهداف فدراسیون به‌کار گیرم. برای تدوین برنامه‌های خود ابتدا باید با همه دلسوزان والیبال ایران صحبت و درباره نقاط ضعف و قوت این رشته ورزشی تحقیق کنم. قبل از قبول پیشنهاد ایران نیز با برزگان زیادی در والیبال جهان صحبت کردم تا بتوانم در این زمینه موفق عمل کنم.

  تیم ملی فوتبال زنان ایران در تازه‌ترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال ۶ پله صعود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان