• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شایعات جدایی ستاره آرژانتینی PSG و واکنش مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم به این اخبار

شایعات جدایی ستاره آرژانتینی PSG و واکنش مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم به این اخبار

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، شایعات زیادی در مورد آینده مائورو ایکاردی به گوش می رسد. با توجه به ترافیک بالای خط حمله پاری سن ژرمن و نیمکت نشینی های متوالی ایکاردی، این شایعات افزایش هم پیدا کرده و اصلا بعید نیست که ستاره آرژانتینی در نقل و انتقالات ژانویه پارک دو پرنس را به مقصد یک تیم دیگر ترک کند.

از طرف دیگر یوونتوس یکی از اصلی‌ترین مشتریان مائورو ایکاردی محسوب می شود. این باشگاه تورینی به شدت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می کند و در همین راستا آنها ایکاردی را گزینه مناسبی می‌دانند. این در حالی است که حتی اخیرا گزارش شده بود که مذاکراتی بین همسر و مدیر برنامه ایکاردی یعنی واندا نارا و سران یوونتوس انجام شده بود.

با این حال به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو روی ستاره آرژانتینی تیمش کاملاً حساب باز می‌کند و دوست ندارد که ایکاردی در ژانویه از این تیم جدا شود. پوچتینو در این باره می گوید: “من همیشه می گویم که همه بازیکنان مهم هستند. مائورو بازیکنی است که قادر به گلزنی است، فکر می کنم هر تیمی به فردی مانند او نیاز دارد. من هنوز معتقدم تیم ها را فقط ۱۱ فوتبالیست نمی سازند. تعادل لازم است و این چیزی است که مائورو به تیم ارائه می دهد.”

  تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف با سوریه وارد پایتخت اردن شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان