• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • وضعیت بازار ارز، طلا و سکه در آخرین روز آذر ماه

وضعیت بازار ارز، طلا و سکه در آخرین روز آذر ماه

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و طلا در چهارمین روز این هفته شاهد پیشروی قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا و قیمت سکه بود. قیمت دلار در بازار متشکل امروز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ نسبت به روز گذشته ۹۹ تومان بالا رفت و بر روی ۲۷ هزار و ۱۵۲ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی 
صرافی ملی هم امروز قیمت دلار و قیمت یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۸ (بیست و شش هزار و هشتصد وپنجاه و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۰۱ (بیست و هفت هزار وچهارصدو یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۰۹۹ (سی هزار و نود و نه تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۷۰۷ (سی هزار وهفتصد و هفت تومان) است.

قیمت درهم
قیمت درهم در بازار امروز بر خلاف روند افزایش قیمت دلار دلار حرکت کرد. قیمت درهم امروز افت ۳۰ تومانی را ثبت کرد و با ۸هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۳۰ هزار و ۳۰۲ تومان به دست می‌آمد.

سکه و طلا 
قیمت اونس طلا امروز در بازار جهانی به سمت ۱۸۰۰ دلار پیشروی کرد اما در نهایت با ۳ دلار افزایش توانست بر روی ۱۷۹۷ دلار قرار بگیرد. قیمت دو فلز گران بهای داخلی نیز امروز بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز توانست ۲ هزار تومان بالا برود و با ۱ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله شد. قیمت سکه تمام طرح جدید هم نسبت به روز قبل ۹۵ هزار تومان گران شد و با ۱۳ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

  کف حمایتی در بازار ارز؛ دلار به 40 هزار تومان برمی گردد؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان