شبی پرحادثه در آزادراه‌های سن فرنسیسکو

پیام جوان: به گزارش سی بی اس لوکال، گشت بزرگراه کالیفرنیا، یکشنبه در حال بررسی و انجام تحقیقات در رابطه با چهار تصادف مرگبار در آزادراه‌های بی اریا  بود.

افسر Eric Anderson در رابطه با این اولین حادثه گفت: در حدود ساعت ۱:۱۰ شب، شخصی در حال عبور از Highway 101 در نزدیکی Trimble Road در San Jose کشته شد.

دومين تصادف در ساعت ۱:۰۹ شب در I-880 در Milpitas گزارش شد. یک عابر پیاده خود را به جلوی یک tractor-trailer پرت کرده و دومین تصادف را رقم زد

در ساعت ۱:۳۰ صبح افسران پلیس به گزارش های مبنی بر تصادف چندین خودرو در لاین‌های شمالی Highway 101 در شمال Trimble Road در نزدیکی State Route 87 اعزام شدند. دست کم ۵ خودرو در این تصادف نقش داشتند. در این حادثه یک مورد فوت نیز گزارش شد

The California Highway Patrol تمامی خطوط (Lane) ها را بست و مشغول به انجام تحقیقات و بررسی این پرونده شد

دلیل این تصادف همچنان نامشخص است.

در ساعت ۲:۳۵ دقيقه شب افسران به گزارش مبنی بر آتش گرفتن یک خودرو در مسیر به سمت شرق I-580 در Dublin در نزدیکی خروجی Hopyard Road اعزام شدند.

با رسیدن افسران، آن ها متوجه شدند که سه خودرو در این تصادف دخیل بوده اند و شدت این تصادف موجب به وجود آمدن آتش در یکی از این خودرو ها شد. دست کم یک نفر در آتش سوزی این خودرو، جان خود را از دست داد.

دو نفر دیگر نیز هم با جراحاتی کوچک در بيمارستان بستر شدند.

اطلاعات دیگری فعلا در دسترس نبوده و اسم آن قربانی هم منتشر نشده است.

  Contra Costa Fire توانست آتش سوزی یک آپارتمان را مهار کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان