• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت طلا، سکه و ارز در بازارهای رسمی امروز ایران – یکشنبه ۲۸ آذر

قیمت طلا، سکه و ارز در بازارهای رسمی امروز ایران – یکشنبه ۲۸ آذر

پیام جوان: به گزارش اقتصاد نیوز ، قیمت دلار در بازار متشکل امروز با افت ۱۳۵ تومانی روی ۲۷ هزار و ۶۷ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی

صرافی ملی هم در دومین روز این هفته قیمت دلار و قیمت یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۹۸ (بیست و شش هزار و هشتصد ونود و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۴۱ (بیست و هفت هزار وچهارصد وچهل و یک تومان) اعلام شد.
همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۱۹۸ (سی هزار وصد و نود و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۸۰۸ (سی هزار وهشتصد و هشت تومان) است.

قیمت درهم همچنان در حال نزول

قیمت درهم از روز پنجشنبه گذشته بر مدار کاهش افتاده است و این روند نزولی کماکان ادامه دارد. درهم روز گذشته با افت ۶۰ تومانی به مرز ۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید و در شروع بازار ارز امروز این مرز را از دست داد. قیمت درهم در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه به وقت تهران بر روی ۸ هزار و ۱۶۰ تومان قرار گرفت. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۹ هزار و ۹۷۱ تومان به دست می‌آمد.

قیمت سکه و طلا

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل رسمی بود. روز گذشته این فلز گران بهای جهانی بر روی ۱۷۹۹ دلار ایستاد. در بازار داخلی هم امروز قیمت سکه و قیمت طلا ۱۸ عیار به مسیر کاهشی روز گذشته ادامه دادند. قیمت طلا امروز ۷ هزار و ۹۰۰ تومان افت کرد و با ۱ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. قیمت سکه نیز امروز ۸۵ هزار تومان دیگر از ارزش خود کاست و نزدیک مرز ۱۳ میلیون و تومان شد.

  وضعیت بازار طلا و سکه در تاریخ سوم دی ماه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان