• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یوسف دمیر بازیکن اتریشی بارسلونا پس از تنها ۹ بازی این تیم را ترک خواهد کرد؟

یوسف دمیر بازیکن اتریشی بارسلونا پس از تنها ۹ بازی این تیم را ترک خواهد کرد؟

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تابستان امسال بارسلونا یوسف دمیر ستاره جوان اتریشی ترک تبار را از راپید وین به خدمت گرفت.

دمیر فصل قبل در باشگاه اتریشی درخشان کار کرد و به تیم ملی هم دعوت شد. از او به عنوان مسی اتریشی نام برده می شود ولی نوع قرارداد او با بارسا به گونه ای بود که او را در زمره بازیکنان تیم دوم جای می داد. در نهایت به دلیل عدم انتقال کویادو بازیکن تیم دوم بارسا به تیمی دیگر، باشگاه مجبور شد نام دمیر را وارد فهرست تیم اول کند.

دمیر در پیش فصل عملکرد راضی کننده ای داشت و مورد توجه رونالد کومان قرار گرفت تا جایی که در هفته های ابتدایی، شانس حضور در ترکیب بارسا را هم پیدا کرد. در قرارداد دمیر بندی وجود دارد که بر اساس آن، اگر او به مرز ۱۰ بازی برای تیم اول بارسا برسد، باشگاه کاتالان باید ۱۰ میلیون یورو به راپید پرداخت کند.

دمیر در بازی برگشت بارسا و بنفیکا در نوکمپ از سوی ژاوی به میدان فرستاده شد تا نهمین حضور در ترکیب بارسا را تجربه کند. او اگر یک بازی دیگر انجام دهد، بارسا موظف به پرداخت ۱۰ میلیون یورو به راپید خواهد بود که در شرایط اقتصادی بد فعلی و با توجه به اینکه بارسا قصد دارد در زمستان بازیکن جدید جذب کند، غیرممکن به نظر می رسد.

دمیر که در مارادونا کاپ برابر بوکاجونیورز به میدان رفت، احتمالا آخرین بازی خود را با پیراهن بارسا تجربه کرد چرا که او را باید اولین خروجی زمستانی بارسا بدانیم. اسپورت در این باره نوشت که دمیر راهی یکی از تیم های بوندسلیگا خواهد شد. دورتموند، لورکوزن و آینتراحت فرانکفورت نسبت به جذب این بازیکن علاقه مند هستند و بارسا برای فرار از پرداخت ۱۰ میلیون یورو به راپید، بال اتریشی را واگذار خواهد کرد.

  تغییر نگران کننده بزرگ در تیم قهرمان لالیگا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان