• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پاسخ جالب زلاتان ابراهیموویچ در واکنش به سوالی پیرامون مقایسه ارلینگ هالند و کیلیان امباپه

پاسخ جالب زلاتان ابراهیموویچ در واکنش به سوالی پیرامون مقایسه ارلینگ هالند و کیلیان امباپه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بین زلاتان ابراهیموویچ با ارلینگ هالند و کیلیان امباپه فاصله سنی زیادی وجود دارد. به طور مشخص ستاره سوئدی از امباپه ۱۸ و از هالند ۱۹ سال بزرگتر است اما زبان همه آنها در زمین مسابقه یکی است؛ گلزنی. با این حال مهاجم میلان تصمیمی برای خداحافظی ندارد و گفته می شود که قرارداد او با روسونری به زودی تا سال ۲۰۲۳ تمدید خواهد شد؛ این بدان معنا خواهد بود که زلاتان حداقل تا ۴۲ سالگی فوتبال بازی خواهد کرد.

در همین راستا از زلاتان ابراهیموویچ سوال شده که بین ارلینگ هالند و کیلیان امباپه کدام یک را ترجیح می‌دهد که او در پاسخ می گوید: “”من در بین جوانان چه کسی را دوست دارم؟ من بازیکنان ظریف را دوست دارم، بازیکنانی که تا حد امکان کامل باشند. وقتی یک فوتبالیست هستید، می دانید که چگونه حرکت کنید، چگونه فکر کنید و بازیکنان دیگر چگونه رفتار می کنند. من کسانی را دوست دارم که از قبل چیزهایی را پیش بینی می کنند.”

زلاتان در ادامه گفت: “مهاجم باید قبل از شروع اولین نتیجه گیری اقدامی که فکر می‌کند درست است را انجام دهد. فکر می کنم امباپه من را تا حدودی به یاد رونالدو(برزیلی) می اندازد، بازی او بسیار شیک است. هالند همچنین بسیار قوی است، زیرا او وسواس زیادی برای گلزنی دارد. من می‌بینم که او بسیار باهوش است، او فقط می‌خواهد گل بزند و می‌داند چگونه انجامش بدهد.”

  برنامه رئال برای قرارداد با کیلیان امباپه در انتقالات ژانویه از دستور کار این باشگاه خارج شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان