• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت ارز و سکه در بازارهای رسمی امروز تهران – دوشنبه ۲۲ آذر

قیمت ارز و سکه در بازارهای رسمی امروز تهران – دوشنبه ۲۲ آذر

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و طلا امروز دوشنبه ۲۲ آذر شاهد نزول قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا و قیمت سکه بود. قیمت دلار در بازار متشکل امروز ۴ تومان پایین رفت و با ۲۷ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی امروز دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ قیمت جدید خرید و فروش نرخ ارز را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۷,۱۳۵ (بیست و هفت هزارو صد و سی و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۶۸۳ (بیست و هفت هزار وششصد و هشتاد و سه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۱,۱۱۳ (سی و یک هزار وصد و سیزده تومان) و قیمت فروش یورو ۳۱,۷۴۲ (سی ویک هزار و هفتصد و چهل و دو تومان) است.

قیمت درهم بر مدار کاهش

قیمت درهم در انتهای معاملات نقدی روز گذشته ۱۱۰ تومان عقب نشینی کرد و با ۸ هزار و ۲۳۰ تومان بسته شد. درهم در شروع بازار ارز امروز بار دیگر بر مدار کاهش قرار گرفت و ۱۰ تومان دیگر از ارزش خود را از دست داد. قیمت درهم امروز بر روی ۸ هزار و ۲۲۰ تومان قرار گرفت. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۳۰ هزار و ۱۹۲ تومان به دست می‌آمد.

افت قیمت سکه و طلا

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز نزدیک به ۴ دلار رشد کرد . این فلز گران بهای جهانی در بازار امروز ۱۷۸۷ دلار بود. در بازار داخلی قیمت طلا و سکه برخلاف جهت قیمت اونس طلا پیش رفتند. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۴ هزار و ۴۰۰ تومان پایین رفت و با ۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. قیمت سکه نیز در این چند روز اخیر در حال ریزش است. این فلز زرد رنگ امروز ۱۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.

  کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار در معاملات امروز صرافی‌های تهران - چهارشنبه ۲۲ دی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان