• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آیا رونالدو به جدایی از منچستر فکر می‌کند؟

آیا رونالدو به جدایی از منچستر فکر می‌کند؟

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو در دومین بازی منچستریونایتد تحت هدایت رالف رانگنیک موفق به زدن تک گل پیروزی بخش این تیم برابر نوریچ شد. رونالدو شب گذشته خودش پنالتی گرفت و خود نیز آن را به گل تبدیل کرد تا مربی آلمانی دومین برد متوالی خود را کسب کرده باشد. در بازی نخست برابر پالاس، این فِرِد بود که گلزنی کرده بود.

کریستیانو که تابستان امسال از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و پس از ۱۲ سال بار دیگر پیراهن شیاطین سرخ را به تن کرد، ابتدا قصد داشت به رئال بازگردد اما با مخالفت سران باشگاه مادریدی تصمیم گرفت راهی سیتی شود. چیزی نمانده بود رونالدو پیراهن سیتی را به تن کند ولی دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و چند هم تیمی قدیمی او در یونایتد همه چیز را تغییر داد و فوق ستاره پرتغالی به یونایتد ملحق شد.
او تا به اینجا بهترین گلزن منچستر نیز محسوب می شود ولی تغییر و تحولات اخیر از برکناری سولسشر گرفته تا آمدن رالف رانگنیک باعث شده تا رونالدو چندان تمایلی برای ماندن نداشته باشد. شیاطین سرخ فعلا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند و پس از وستهام در رده پنجم قرار دارند، روندی که اگر ادامه داشته باشد و منچستر نتواند فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر باشد، رونالدو تصمیم به جدایی خواهد گرفت.

طبق ادعای “Football Insider”، رونالدو در صورت جدایی از منچستر به رئال باز خواهد گشت تا با پیراهن این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند. او در رئال رکورددار گلزنی است و اکثر افتخارات فردی و تیمی خود را با پیراهن این تیم کسب کرده و بسیار مشتاق است تا در صورت نرسیدن به اهدافش در منچستر، به رئال بازگردد.

  هیچ مربی‌ای در تاریخ فوتبال به اندازه گواردیولا برای خرید بازیکن پول خرج نکرده است

البته هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی است و منچستر می تواند با رانگنیک به جمع مدعیان بازگردد، اتفاقی که باعث خواهد شد رونالدو همچنان به حضور در اولدترافورد ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان