• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • درخواست بالای آنتونیو رودیگر برای انتقال به رئال

درخواست بالای آنتونیو رودیگر برای انتقال به رئال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، آنتونیو رودیگر تنها یک ماه دیگر آزاد است که با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. در واقع ستاره آلمانی می تواند در پایان فصل به شکل رایگان از جمع آبی‌های لندن جدا شود و بر اساس گزارش‌ها در انگلیس به نظر می‌رسد که شانس ماندن آنتونیو رودیگر در چلسی به کمترین میزان خود رسیده است.

اگرچه مدافع آلمانی نقش بسیار مهم و کلیدی را در چلسی توماس توخل ایفا می‌کند اما گفته می شود که حقوق درخواستی این بازیکن باعث شده که مذاکرات او و چلسی برای تمدید قرارداد به بن‌بست بخورد. آخرین پیشنهاد آبی‌ها به رودیگر دستمزد هفتگی ۱۴۰ هزار پوند بود اما با موافقت ستاره آلمانی روبرو نشده و به نظر می رسد که بعد از آن نیز مذاکرات بین دو طرف متوقف شده است.

امروز مارکا ادعا کرد که رئال مذاکرات نهایی با رودیگر را شروع کرده و امیدوار است بتواند ژانویه با او قرارداد امضا کند، یعنی همان اتفاقی که در مورد داوید آلابا رخ داد و او یک سال پیش با رئال به توافق رسید و در پایان فصل، قراردادش را نهایی کرد.

با این حال دیلی میل نوشت که رودیگر علی رغم تمایلش به جدایی از چلسی، کار برای رئال را ساده نکرده و از باشگاه مادریدی تقاضای ۲۴ میلیون یورو دستمزد ناخالص در سال کرده است که با توجه به کسر مالیات در اسپانیا به ۱۲ میلیون یورو خالص خواهد رسید. مشابه دستمزدی که اکنون رئال به آلابا پرداخت می کند.

دستمزد پیشنهادی چلسی به ۸٫۵ میلیون یورو می رسد که از سوی او رد شده و باید دید پاسخ نهایی رئال چه خواهد بود.

  درخواستی که ژاوی از بازیکنان بارسلونا کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان