• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سه کشتی گیر ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان شدند

سه کشتی گیر ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان شدند

پیام جوان: به گزارش مهر، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است که نمایندگان ایران به میدان رفتند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ دانیل پوچینو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد به مصاف نارانخو نارمانداخ از مغولستان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروز پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پراوین مالیک از هند و آنتونیو از گینه بیسائو می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با توجه به حاضر نشدن ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ از سد امره جیفتجی از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامی در این مرحله به مصاف مهر مارکوسیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر کولیو دمیتروف از بلغارستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی گیران اسلواکی و قزاقستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سید مهدی هاشمی در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر سامهان جابرایلوف از مولداوی را مغلوب کرد (حریفش مصدوم شد) وی در دور دوم مقابل آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان یاروسلاو اسلاویکوفسکی از بلاروس و ماناشویلی از سولومون از گرجستان می‌رود.

  حمایت جراردو سیوانه سرمربی بایرلورکوزن از سردار آزمون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان