• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تیم تازه وارد لیگ والیبال، قهرمان لیگ را شکست داد

تیم تازه وارد لیگ والیبال، قهرمان لیگ را شکست داد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، هفته چهارم لیگ برتر والیبال که با برد پیکانی ها برابر مس رفسنجان آغاز شده بود، با دو دیدار دیگر پیگیری شد.

پنج دیدار این هفته لیگ برتر مردان از ساعت ۱۶ آغاز شد و تیم شهرداری گنبد در یکی از این بازی‌ها با سرمربی جدید خود سه بر صفر آذرباتری ارومیه را شکست داد و به نخستین برد خود دست یافت تا نماینده گنبد با هدایت عظیم جزیده از قعر جدول فاصله بگیرد. گنبدی‌ها در این مسابقه که در سالن المپیک این شهر برگزار شد در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۹ به پیروزی رسیدند. شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری با پذیرش این شکست، سومین ناکامی فصل خود را تجربه کردند.

تیم گنبد در ست سوم این مسابقه رکورد اختلاف امتیاز در یک ست لیگ برتر امسال را شکست و تنها ۹ امتیاز به حریف خود داد. پیش‌تر این رکورد در اختیار تیم سایپا بود که در هفته دوم تنها ۱۳ پوئن در ست نخست دیدار با شهرداری گنبد به این تیم واگذار کرده بود.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم پاس گرگان میزبان فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات بود و سه بر یک این تیم را شکست داد به نخستین برد خود دست یافت.

تیم فولاد سیرجان در ست نخست ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میزبان شد تا شاگردان سعید رضایی نخستین شکست خود را تجربه کنند.

  واکنش علی کریمی به صحبت های سخنگوی دولت رئیسی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان