• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تیم ملی فوتبال ایران امکان پرواز به لبنان را ندارد!

تیم ملی فوتبال ایران امکان پرواز به لبنان را ندارد!

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که در آخرین جلسه اعضای هیئت رئیسه به عنوان سخنگوی فدراسیون هم معرفی شد، پس از جلسه اعضای هیئت رئیسه و مدیران عامل باشگاه‌ها که با محور بحث بر سر تبلیغات محیطی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن توضیح در مورد محتوای جلسه، از مشکلی جدی که پیش روی سفر تیم ملی به لبنان وجود دارد، پرده برداشت.

شریفی پس از صحبت در مورد محتوای جلسه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد شرایط تیم ملی پرسیده بود، اینطور حرف هایش را با گلایه آغاز کرد:« تیم ملی فوتبال ایران دو بازی مهم و سخت را پیش رو دارد. شاید بگویند سوریه تیم راحتی است یا لبنان تیمی است که در آسیا اسم و رسمی ندارد؛ اما این تیم همین حالا سوم گروه است و نمی توان گفت از پیش بازنده است.»

او سپس با اشاره به مشکل اصلیِ فدراسیون حرف هایش را از سر گرفت و عنوان کرد:« نکته اینکه فدراسیون فوتبال ایران روزهای سختی را سپری می کند. هواپیمایی زاگرس به عنوان همراه پروازی تیم فوتبال ایران نتوانسته مجوزهای لازم را برای پرواز به لبنان بگیرد و در واقع با اینکه آقای عزیزی خادم با دو هواپیمایی دیگر هم صحبت کرده، اجازه پرواز برای آنها هم صادر نشده است.»

خبرنگاری در مورد دلیل صادر نشدن مجوز پرسید و شریفی در واکنش به این سوال گفت:« من در جریانش نیستم. باید از هواپیمایی ها بپرسید.»

خبرنگاری دیگری این احتمال را مطرح کرد که ممکن است صادر نشدن مجوز پرواز به خاطر شرایط سیاسی لبنان باشد که شریفی در واکنش به این سوال گفت:« ممکن است؛ من چون در جریانش نیستم نه چیزی را می توانم تایید کنم و نه تکذیب. اما عددهایی که به ما اعلام می شود، عددهای به شدت عجیب و غریبی است و فدراسیون فوتبال هم دست تنهاست. خواهشم این است از دوستان‌مان در وزارت راه و شهرسازی و از سازمان هواپیمایی کشور که این مسئله را کمک کنند. به هر حال فدراسیون همراه پروازی خودش را داشته، اما در این راه با مشکلاتی مواجه شده و باید هر چه زودتر جایگزین پروازی اعلام شود. تیم ملی اگر قرار است در یکی دو روز ابتدایی هفته آینده تهران را به مقصد لبنان ترک کند. باید هر چه زودتر تکلیف این داستان مشخص شود.»

  کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به تیم «آریس سالونیک» یونان پیوست

سخنگوی فدراسیون در بخش پایانی صحبت هایش از مسئولان به صورت مستقیم برای رفع این مشکل درخواست کمک کرد:« از این بابت در مضیقه هستیم. خواهش می کنم آنهایی که می توانند کمک کنند، امروز باید به کمک فدراسیون بیایند. روزی که تیم پیروز است و روزی که تیم برنده است و همه دوست داریم عکس یادگاری بگیریم، همه هستند. البته حق همه هم هست، اما در این روزهای سختی و تنگنا توقع داریم دوستان کمک کنند به روند شرایط تیم ملی فوتبال کشور و فدراسیون.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان