• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • علاقه رئال مادرید به جذب فابیو کاروالیو پدیده پرتغالی فولام

علاقه رئال مادرید به جذب فابیو کاروالیو پدیده پرتغالی فولام

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، علاقه رئال مادرید به جذب استعدادهای جوان از چند سال پیش شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد. آخرین پدیده جوانی که جذب رئال شد، ادواردو کاماوینگا بود. ستاره ۱۸ ساله رن که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان به رئال ملحق شد و توانسته شروع خوبی هم داشته باشد.

طبق ادعای سان، رئالی ها اکنون برای جذب ستاره جوان پرتغالی فولام خیز برداشته اند و حتی گوی سبقت را از رقبای انگلیسی ربوده اند.

طبق این گزارش، فابیو کاروالیو هافبک تهاجمی ۱۹ ساله فولام سخت مورد توجه رئال قرار گرفته و شانس بالایی برای انتقال به باشگاه مادریدی دارد. کاروالیو از ۱۲ سالگی بنفیکا را به مقصد فولام ترک کرد و در ۸ سال گذشته عضو این باشگاه لندنی بوده است. کاروالیو فصل جاری نقش مهمی در نتایج خوب فولام در چمپیونشیپ انگلیس داشته و از امیدهای باشگاه برای صعود به لیگ برتر است. او که به تازگی یک مصدومیت شدید را پشت سر گذاشته، چندین پیشنهاد تمدید را رد کرده و فولام دیگر تمایلی برای ارائه پیشنهاد جدید به او ندارد.

کاروالیو که پرتغالی است، بازی در تمام رده های سنی انگلیس را تجربه کرده و هنوز مشخص نیست که او در رده بزرگسالان برای کدام کشور به میدان خواهد رفت.

او فصل جاری سه گل زده و یک پاس گل داده و پس از دوری چند هفته ای، شنبه گذشته در پیروزی ۳-۰ برابر وست بروم به میادین برگشت. رئال قصد جذب کاروالیو در تابستان را دارد ولی فولام می خواهد که این بازیکن را در زمستان واگذار کند تا از خروجش به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری شود. باید دید در نهایت چه تصمیمی برای آینده این استعداد بزرگ پرتغالی گرفته خواهد شد.

  بیانیه نویسی به فوتبال اسپانیا کشید؛ دقایقی پیش اوساسونا پاسخ رئال مادرید را داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان