• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • چگونه از بادی اسپلش‌ها استفاده کنیم؟

چگونه از بادی اسپلش‌ها استفاده کنیم؟

پیام جوان: بادی اسپلش نام یک محصولی است که تقریبا تازه‌ وارد به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شده و یک نوع‌ اسپری‌ خوشبوکننده مخصوص بدن می‌باشد. بادی اسپلش‌ها نه عطر هستند و نه ادکلن، اما کاملا مایع و رقیق‌اند. در ترکیبات بادی اسپلش‌ها از آب، الکل و دیگر ترکیبات طبیعی استفاده شده است. از این محصول برای خوشبو کردن بدن استفاده می‌شود و دست کمی از ادکلن‌ ندارد. تنها مشکل بادی اسپلش‌ها این است که ماندگاری کمتری نسبت به عطر و ادکلن‌ها دارند.

استفاده از بادی اسپلش اصول خاص خود را دارد. در ادامه نحوه صحیح استفاده از این محصول را به شما آموزش خواهیم داد:

۱٫بهتر است قبل از استفاده از بادی اسپلش، حمام کنید. چون بعد از حمام منافذ پوست باز می‌شوند و اسپری به خوبی جذب پوست می‌شود.

۲٫بعد از بیرون آمدن از حمام با یک حوله تمیز آب اضافی روی پوست را خشک کنید.

۳٫بعد از خشک کردن پوست از یک لوسیون بدن بدون بو استفاده کنید. کافیست لوسیون را روی نواحی که می‎خواهید از بادی اسپلش استفاده کنید، بزنید.

۴٫دقت داشته باشید که از لوسیون بدن و بادی اسپلش بر روی نواحی دارای نبض مانند مچ دست، گردن، بین سینه‎ها، پشت زانو و آرنج هم استفاده کنید.

۵٫بعد از این که لوسیون را روی پوست پخش کردید حالا نوبت به استفاده از بادی اسپلش می‌رسد. محصول را از فاصله سی سانتی پوست به سمت خودتان بگیرید و روی نقاطی که لوسیون زده‌اید، اسپری کنید.

۶٫استفاده از بادی اسپلش با فاصله سی سانتی کمک می‌کند تا هوا اسپری را پراکنده کرده و بادی اسپلش روی کل پوست پخش شود.

  «راسل کرش» خالق پیکسل و اولین اسکنر عکس دیجیتال در سن ۹۱ سالگی درگذشت

۷٫بعد از اینکه همه نقاط مورد نظر را اسپری کردید، صبر کنید تا بادی اسپلش روی پوست کاملا خشک شود. پس از خشک شدن محصول روی پوست می‌توانید لباستان را بپوشید.

۸٫اگر می‌خواهید موهایتان هم خوشبو شود می‌توانید کمی از بادی اسپلش را روی برس خود اسپری کنید و موهایتان را با آن شانه کنید و از بوی خوش موها لذت ببرید.

اگر بادی اسپلش را به این روش که به شما آموزش دادیم استفاده کنید، رایحه ملایم و ماندگاری روی پوستتان ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان